Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 200
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 14 فوریه 2019 - 8:22 | ارسال توسط :

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کاملا حامی جشنواره استند آپ کمدی شوشتر است، سال بعد این جشنواره بین المللی برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امشب این همه جمعیت و شور و شوق مثال زدنی مردم شوشتر را دیدیم ما باید پشت سر این مردم باشیم بنده نیز پشت سر همین مردم هستم، شورا و مشاور و… همین مردم هستند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کاملا حامی جشنواره استند آپ کمدی شوشتر است، سال بعد این جشنواره بین المللی برگزار می شود

دکتر جوروند در گفت‌و‌گویی کوتاه در جمع خبرنگاران در خصوص حواشی قبل از برگزاری برنامه استدآپ کمدی گفت: امشب این همه جمعیت و شور و شوق مثال زدنی مردم شوشتر را دیدیم ما باید پشت سر این مردم باشیم بنده نیز پشت سر همین مردم هستم، شورا و مشاور و… همین مردم هستند.

مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: بنده به عنوان نماینده وزیر ارشاد اسلامی در استان خوزستان می‌گویم برنامه استندآپ کمدی با مجوز وزارت‌خانه و مباحثی در رابطه با بدون مجوز بودن برنامه کذب است.

وی عنوان کرد: من نماینده وزیر ارشاد در خوزستان هستم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کاملا حامی جشنواره استند آپ کمدی شوشتر است، ان شاالله سال بعد این جشنواره بین المللی برگزار می شود

وی افزود: این اولین جشنواره‌ای است که من دارم میبینم که اینقدر مردم بخاطر هنر مشتاقانه تا بعد از داوری و اهدا جوایز سالن را ترک نکردند این علاقه مردم شوشتر به هنر را نشان می‌دهد. چه چیزی از برنامه که امشب اجرا شد ضد ارزش بود؟

جوروند ابراز امیدواری کرد: تلاش می‌کنیم سال آینده گسترده این برنامه از ملی به بین المللی ارتقا پیدا کند و شوشتر نیز میزبان اين برنامه باشد.

حال واقعا این سوال مطرح است، واقعا چرا برخی با شادی مردم مخالف هستند؟ این افراد واقعا وجاهت خود را برای این اقدامات از کجا عاریه گرفته اند؟ شوشترنامه بزودی درباره این وضعیت مطالب مبسوطی تولید و منتشر می کند.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.