Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13849
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 31 اکتبر 2020 - 10:53 | ارسال توسط :

آمارهای علوم پزشکی برای من مستند است؛ چاپخانه‌ها حق چاپ آگهی ترحیم ندارند

شوشترنامه| فرماندار شوشتر گفت: آمارهای ارائه‌شده از پایش‌ها توسط دانشکده علوم پزشکی شوشتر برای من مستند و قابل استناد است و نظر این دانشکده برای من فصل‌الخطاب است. به گزارش شوشترنامه| حسین پنبه‌دانه‌پور در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شوشتر خطاب به مدیران شهرستانی که درباره آمارهای پایش شده از وضعیت اجرای پروتکل‌های بهداشتی […]

آمارهای علوم پزشکی برای من مستند است؛ چاپخانه‌ها حق چاپ آگهی ترحیم ندارند

شوشترنامه| فرماندار شوشتر گفت: آمارهای ارائه‌شده از پایش‌ها توسط دانشکده علوم پزشکی شوشتر برای من مستند و قابل استناد است و نظر این دانشکده برای من فصل‌الخطاب است.

به گزارش شوشترنامه| حسین پنبه‌دانه‌پور در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شوشتر خطاب به مدیران شهرستانی که درباره آمارهای پایش شده از وضعیت اجرای پروتکل‌های بهداشتی تشکیک کرده و نحوه آمارگیری را غیرعلمی دانسته بودند اظهار داشت: به‌عنوان رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا و رئیس شورای سلامت تنها مرجع استناد آماری در این زمینه را دانشکده علوم پزشکی شوشتر می‌دانم و در این زمینه همه موظف به پذیرش هستند.

وی افزود: تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس دست شهرستان، استان و وزارت آموزش و پرورش نیست در این زمینه قرار است دستورالعملی ابلاغ شود که هنوز به دست ما نرسیده است.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: اینکه تنها ۳۵ درصد مدارس در سامانه برای دریافت کد کیو آر ثبت‌نام کرده‌اند اصلاً پذیرفته نیست و باید سریع همه مدارس در بازه زمانی کوتاهی ثبت‌نام کنند.

وی درباره تعطیلی اماکن ورزشی در سطح شهرستان شوشتر گفت: می‌دانیم برخی از مراکز ورزشی خصوصی منبع درآمد مردم هستند و الان ۹ ماه است که تعطیل‌اند در این باره دستورالعملی صادر خواهیم کرد و برای رفع مشکلی که رئیس اداره ورزش و جوانان برای امرار معاش مالکان درخواست داشت اقدام می‌کنیم ولی مراکز ورزشی سرپوشیده و همگانی غیرخصوصی تعطیل خواهند بود.

وی تاکید کرد: کلیه سالن‌های ورزشی با توجه به خطرات ازدحام جمعیت و افزایش شیوع ویروس تعطیل خواهند بود. تنها باشگاه‌های ورزشی خصوصی با شرایط اینکه؛ به ازای هر یک نفر ۱۰ مترمربع  فضا داشته باشند و با تهویه مناسب هوا و البته نظر مجموعه علوم پزشکی به‌صورت شیفت‌بندی می‌توانند فعال باشند.

فرماندار شوشتر گفت: پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای تفرجگاهی همچنان بسته خواهند بود و علاوه بر پایان هفته‌ها، ازاین‌پس در تمام طول هفته روشنایی آن‌ها خاموش و باید در ساعات شب تاریک باشند. البته نگهبانانی برای جلوگیری از سرقت امول پارک‌ها باید در نظر گرفته شود.

پنبه‌دانه‌پور افزود: برگزاری هرگونه جشن یا ارائه خدمات به‌صورت تجمع در رستوران‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده قطعاً برخورد می‌شود. رستوران‌ها تنها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و به‌صورت موردی می‌توانند پذیرایی داشته باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر عنوان کرد: هرگونه مراسم فاتحه‌خوانی و ترحیم که قرار است با تعداد بالایی شرکت‌کننده برگزار شود، ممنوع بوده و در صورت عدم رعایت این مطلب با صاحب‌عزا برخورد می‌شود.

وی گفت: بقاع متبرکه شهرستان نیز همچنان بسته هستند. آرامستان‌ها در پایان هفته‌ها نیز بایستی مسدود باشند، چاپخانه‌ها به‌هیچ‌عنوان حق چاپ آگهی ترحیم ندارند و در صورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: گروه‌های جهادی مانند گذشته نسبت به ضدعفونی محل‌هایی که از لحاظ کرونا وضعیت قرمز دارد، همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است، در روزهای اخیر مجدداً آمار مبتلایان و مرگ‌ومیر بر اثر ویروس کرونا افزایش‌یافته و وضعیت شوشتر از این لحاظ در شرایط قرمز قرارگرفته است.

انتهای پیام/ کدخبرنگار: ۷۲۰۰۶

نویسنده : سردبیر |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۲
  1. Harley Goodchild :
    16 ژوئن 21

    Hello from order-fulfillment.net,

    Doing your own product shipping or order fulfillment in house?

    Tired of it? Visit us on http://www.order-fulfillment.net

    We can store, inventory, and manage your drop shipping / order fulfillment for you.

    Based in the US for almost 2 decades – we ship around the world and will save you time and money.

    Who would be the best contact at your company to discuss?

    Here are some of the items we ship for clients:
    -Books, training manuals, guides
    -New member welcomes boxes and gifts
    -Product samples
    -Marketing materials
    -Medical program test kits
    -Follow up gifts to clients, leads, and prospects

    Thank you!
    Fulfillment Warehouse
    https://order-fulfillment.net

  2. Darell Carlin :
    28 ژوئن 21

    It is with sad regret to inform you that because of the Covid pandemic BestLocalData.com is shutting down at the end of the month.

    We have lost family members and colleagues and have decided to shut down BestLocalData.com

    It was a pleasure serving you all these years. We have made all our databases available for $99 (All of it for $99) for those interested.

    Kind Regards,
    BestLocalData.com
    Darell

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.