Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13706
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 01 سپتامبر 2020 - 11:50 | ارسال توسط :

پیش از سفر دکتر قالیباف به شوشتر امور مطروحه در این سفر پیگیری شد

به گزارش شوشترنامه، با توجه به سفر روز پنج شنبه رئیس قوه مقننه جناب دکتر قالیباف مسئله تخصیص سهمیه‌‌ از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری به شهرستان گتوند به عنوان یکی از موضوعات اصلی جهاد کشاورزی خوزستان مطرح و پیگیری شود. این موضوع قبلاً در جلسه سهراب گیلانی با شورای معاونین وزارت جهاد […]

پیش از سفر دکتر قالیباف به شوشتر امور مطروحه در این سفر پیگیری شد

به گزارش شوشترنامه، با توجه به سفر روز پنج شنبه رئیس قوه مقننه جناب دکتر قالیباف مسئله تخصیص سهمیه‌‌ از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری به شهرستان گتوند به عنوان یکی از موضوعات اصلی جهاد کشاورزی خوزستان مطرح و پیگیری شود.

این موضوع قبلاً در جلسه سهراب گیلانی با شورای معاونین وزارت جهاد کشاورزی مورد پیگیری قرار گرفته و مصوب شده بود و سردار گیلانی نیز در این سفر این مهم را پیگیری اکید خواهند کرد.

پیگیری تسریع پروژه‌های ۱۶ گانه آب و فاضلاب شوشتر و گتوند

در جلسه پیش مقدمه نماینده مردم با حقیقی پور مدیر آبفا خوزستان توافق شد، بررسی پروژه‌های ۱۶ گانه شوشتر و گتوند به عنوان یکی از موضوعات اصلی حوزه آب استان، در سفر استانی دکتر قالیباف مطرح شود.

این پروژه‌ها از مصوبات سال ۱۳۹۶ بوده و ثمره پیگیری‌های نماینده مردم بوده است.

با قائم مقام وزیر در جنوب غرب کشور توافق شد؛

طرح موضوعات حوزه سلامت شوشتر و گتوند در سفر استانی دکتر قالیباف به خوزستان

برخی مطالبات در خصوص پروژه‌های درمانی نیمه کاره حوزه انتخابیه خصوصا در شهرستان‌ گتوند در حضور دکتر قالیباف بررسی می‌شود.

پروژه بیمارستان ۲۰۰ تخته‌خوابی شوشتر دیگر مسئله‌ایست که به طور جدی برای تکمیل و سرعت‌بخشی به آن در سفر رییس مجلس رایزنی خواهد شد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.