Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 14523
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۴۰ | ارسال توسط :

عدم نظارت مقامات استانی بر مراسمات عروسی و عزا علت شیوع گسترده کروناست

شوشترخبر| نماینده شوشتر در مجلس گفت: عدم اتخاذ تدابیر لازم و همچنین عدم جلوگیری از برپایی مراسم‌های عزا و عروسی از سوی برخی استانداران و فرمانداران وضعیت کرونا را در کشورمان به صورت یک اژدهای سرکش درآورده است. سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عدم رعایت فاصله‌‌گذاری اجتماعی مهم‌ترین دلیل شیوع گسترده […]

عدم نظارت مقامات استانی بر مراسمات عروسی و عزا علت شیوع گسترده کروناست

شوشترخبر| نماینده شوشتر در مجلس گفت: عدم اتخاذ تدابیر لازم و همچنین عدم جلوگیری از برپایی مراسم‌های عزا و عروسی از سوی برخی استانداران و فرمانداران وضعیت کرونا را در کشورمان به صورت یک اژدهای سرکش درآورده است.

سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عدم رعایت فاصله‌‌گذاری اجتماعی مهم‌ترین دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و به ویژه نوع جهش یافته انگلیسی آن در کشور است.

وی افزود:‌ متأسفانه عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز خرید، پارک‌ها و مناسبات‌های مختلف و مراسم‌های شادی و عزا منجر به سه رقمی شدن تعداد جان‌باختگان ویروس کرونا در کشورمان شده است. این در حالی است که عدم کنترل و پیش‌بینی لازم به منظور عدم برگزاری مراسم‌های عروسی و یا  عزاداری در مناطق محلی تعداد مبتلایان به این ویروس را به بیش از ۱۱ هزار نفر رسانده است.

نماینده شوشتر در مجلس گفت: عدم اتخاذ تدابیر لازم و همچنین عدم جلوگیری از برپایی چنین مراسم‌هایی از سوی برخی استانداران و فرمانداران و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی وضعیت این ویروس را در کشورمان به صورت یک اژدهای سرکش درآورده است.

گیلانی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات شاهد برپایی مراسم عزاداری با جمعیت ۲ هزار نفری و یا عروسی با تعداد ۷۰۰ مهمان در برخی شهرستان‌ها بودیم اما فرمانداران برای مقابله با این مراسم‌ها با وجود آنکه از برپایی چنین محافلی مطلع بودند اما برخورد قانونی لازم را انجام ندادند.

نماینده شوشتر در مجلس عنوان کرد: ‌اگر دستگاه‌های دولتی به صورت قاطعانه در برابر برپایی محافل و نشست‌های مختلف که با جمعیت فراوان برگزار می‌شد ایستادگی می‌کردند شاهد افسارگسیختگی این ویروس در کشورمان نبودیم.

انتهای پیام/ 

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.