Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 14515
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 07 آوریل 2021 - 6:35 | ارسال توسط :

دعوت از گروه‌های جهادی برای کمک به کادر درمانی شوشتر

شوشترخبر| معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر، از گروه‌های جهادی برای کمک‌رسانی به کادر درمانی این شهرستان دعوت کرد. نوذر کلانتر اظهار کرد: از همه نیروهای جهادی و مردمی که توانایی کمک به بیماران کرونایی دارند، درخواست می‌شود که به معاونت درمان علوم پزشکی شوشتر مراجعه کنند. وی افزود: در روزهای گذشته ۲۰ پرستار از بیمارستان الهادی به […]

دعوت از گروه‌های جهادی برای کمک به کادر درمانی شوشتر

شوشترخبر| معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر، از گروه‌های جهادی برای کمک‌رسانی به کادر درمانی این شهرستان دعوت کرد.

نوذر کلانتر اظهار کرد: از همه نیروهای جهادی و مردمی که توانایی کمک به بیماران کرونایی دارند، درخواست می‌شود که به معاونت درمان علوم پزشکی شوشتر مراجعه کنند.

وی افزود: در روزهای گذشته ۲۰ پرستار از بیمارستان الهادی به کمک کادر درمان بیمارستان خاتم الانبیا رفتند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته در شوشتر دو بیمار مبتلا به کرونا فوت شدند، خبر داد: ظرفیت بیمارستان خاتم الانبیا در حال تکمیل شدن است.

کلانتر با اشاره به اینکه درمان سرپایی تزریقی بیماران کرونایی در شوشتر از دو روز پیش آغاز شده است، بیان کرد: بی‌مبالاتی خرید عید باعث افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان است.

وی افزود: مراجعات سرپایی در بیمارستان خاتم الانبیا سه برابر و بستری‌ها دو برابر شده است که از گتوند و لالی نیز بیماریان زیادی به این بیمارستان مراجعه کرده که درمان و یا بستری شدند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه روزانه ۱۵۰ تست پی سی آر در شوشتر انجام می‌شود، بیان کرد: از این ۱۵۰ تست، ۵۰ درصد آن مثبت بوده که اکثر بستری‌ها از نوع کرونا انگلیسی است.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.