Thursday, 25 July , 2024
امروز : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 19 محرم 1446
شناسه خبر : 20273
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ | ارسال توسط :

تاکید مجموعه شهرستان بر پاسخگویی به مطالبات کارگران است

شوشترخبر| فرماندار شوشتر گفت: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال جهش تولید با مشارکت مردم است و از مسائل مهم کشور هم اقتصاد به شمار می‌رود، رکن جهش تولید کارگر است یعنی نقش کارگر یک نقش برجسته و اساسی است. سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر در نشست صمیمانه با نمایندگان […]

تاکید مجموعه شهرستان بر پاسخگویی به مطالبات کارگران است

شوشترخبر| فرماندار شوشتر گفت: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال جهش تولید با مشارکت مردم است و از مسائل مهم کشور هم اقتصاد به شمار می‌رود، رکن جهش تولید کارگر است یعنی نقش کارگر یک نقش برجسته و اساسی است.

سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر در نشست صمیمانه با نمایندگان کارگران شهرستان، اظهار کرد: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال جهش تولید با مشارکت مردم است و از مسائل مهم کشور هم اقتصاد به شمار می‌رود، رکن جهش تولید کارگر است یعنی نقش کارگر یک نقش برجسته و اساسی است.

وی افزود: ظرفیت‌های شوشتر در حوزه کار، کشاورزی، صنایع، تولیدات، گندم، برنج، شکر و غیره، پرشمار و در سطح استان و کشور برجسته‌اند که این‌ها به واسطه حضور کارگران و البته کارآفرینان عزیز ماست، این دو باهم مکمل‌اند.

وی با اشاره به نقش ارزنده کارگر در دین مبین اسلام، تصریح کرد: ارزش کارگر در دین ما تا آنجاست که پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) بر دستان پینه بسته کارگر بوسه زد؛ چه ارزشی بالاتر از این نگاه اسلام به کارگر می‌تواند وجود داشته باشد.

فرماندار شوشتر در خصوص مطالبات متعدد، به حق و قانونمدارانه کارگران، بیان کرد: تاکید کارگران بر حسن اجرای قانون کار و داشتن امنیت شغلی و تاکید مجموعه شهرستان نیز بر پاسخگویی به مطالبات کارگران با تفاهم و همدلی سه جانبه میان کارفرمایان، نمایندگان دولت در شهرستان و مجموعه کارگری است.

سید موسوی گفت: جامعه کارگری ما عموما متدین، متعهد، دلسوز و ولایی هستند و نقشی بسیار ارزشمند در قوی سازی کشور و مبارزه با جنگ اقتصادی دشمنان دارند.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.