Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 14062
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ | ارسال توسط :

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری شرافت

شوشترخبر| آئین بهره برداری از پروژه آسفالت معابر و کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر شهید شرافت با حضور فرماندار شوشتر برگزار شد. چندین معبر اصلی و فرعی در شهر شهید شرافت آسفالت و ساماندهی شدند. این پروژه با اعتباری حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و از محل منابع جاری […]

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری شرافت

شوشترخبر| آئین بهره برداری از پروژه آسفالت معابر و کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر شهید شرافت با حضور فرماندار شوشتر برگزار شد.

چندین معبر اصلی و فرعی در شهر شهید شرافت آسفالت و ساماندهی شدند. این پروژه با اعتباری حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و از محل منابع جاری و عمرانی اجرا شده است که امروز جمعه با حضور فرماندار به بهره برداری رسید.

همچنین ساختمان اداری و دو آشیانه آتش نشانی شهر شهید شرافت که با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده کلنگ زنی شد.

مهندس حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان در حاشیه این آئین ها گفت: خدماتی که در این شهر ارائه شده حق مردم عزیز شرافت است اما مطمئناً کافی نیست و ما در مجموعه شهرستان تلاش مان بر افزایش خدمات در این منطقه خواهد بود.

وی اظهار کرد: به جهت این خدمات مناسب و تلاش های صورت گرفته، از شهردار سختکوش آقای پارسازاده قدردانی می کنم. ایشان یک نیروی بومی و با تجربه در کار شهرداری است که در شهر شهید شرافت هم اقدمات خوبی را دنبال کرده اند.

وی افزود: افزایش سرانه فضای سبز، آسفالت و ساماندهی معابر و دیگر اقدامات شهرداری موجب افزایش نشاط اجتماعی در این منطقه شده و انشاءالله ما هم در این مسیر به شهردار و نیروهای شهرداری کمک خواهیم کرد.

پس از این آئین ها، فرماندار شوشتر در مراسمی به مناسبت روز درختکاری، چند نهال مثمر را غرس کرد.

گفتنی است، حجت الاسلام سید مرعشی امام جمعه شهر شهید شرافت و مهندس یزدانیان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار در این برنامه ها حضور داشتند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.