Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19591
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اقتصادی, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ | ارسال توسط :

حسین پنبه‌دانه‌پور با صدور بیانیه‌ای از انتخابات انصراف داد

شوشترخبر| حسین پنبه‌دانه‌پور با صدور بیانیه‌ای در کانال واتساپ خود از ادامه انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.در متن بیانیه حسین پنبه‌دانه‌پور چنین آمده است؛باسمه تعالی سرنوشت هیچ ملتی تغییر نخواهدکرد، مگر اینکه خود آنها بخواهند.(قرآن کریم) مردم شریف و سرافراز شهرستانهای شوشتر و گتوندسلام علیکمبراساس وعده الهی تغییر سرنوشت هر ملتی بدست خود آن […]

حسین پنبه‌دانه‌پور با صدور بیانیه‌ای از انتخابات انصراف داد

شوشترخبر| حسین پنبه‌دانه‌پور با صدور بیانیه‌ای در کانال واتساپ خود از ادامه انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.
در متن بیانیه حسین پنبه‌دانه‌پور چنین آمده است؛
باسمه تعالی

سرنوشت هیچ ملتی تغییر نخواهدکرد، مگر اینکه خود آنها بخواهند.(قرآن کریم)

مردم شریف و سرافراز شهرستانهای شوشتر و گتوند
سلام علیکم
براساس وعده الهی تغییر سرنوشت هر ملتی بدست خود آن ملت رقم خواهد خورد و بنیاد و شالوده این تغییر ابتدا با تغییر در نگرش خواص یک ملت ریشه می گیرد و با ایجاد یک تفکر نوین و نگاهی جدید و بسترسازی جهت ترویج آن فرهنگ و در نهایت تزریق آن تفکر، در اذهان عموم یک ملت می توان شاهد و ناظر یک تغییر بنیادی و اصولی باشیم.
پس تا زمانی که تفکر خواص یک ملت در زمینه انتخاب یک نامزد جهت تصدی کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی که در راس تمام امور کشور است این باشد، که به ناچار باید بین گزینه های …. و….. صرفا گزینه ….. را انتخاب کنیم و این تفکر را نیز به اذهان عمومی جامعه نیز تسری بدهند هرگز مردم آن دیار شاهد توسعه و پیشرفت نخواهد بود و یا با اتکال و پرداختن به نقشه های نخ نما و پوسیده تفرقه بینداز و حکومت کن، استعمارگر پیر جهان و یا حیدری و نعمتی کردن ملت و یا از بغض علی حب عمر پیدا کردن، برای رسیدن به اهداف پلید بسیاری از طمع و رزان، هیچگاه مردم آن سرزمین روی پیشرفت و توسعه را به خود نخواهد دید.
پس شرط اساسی رسیدن به توسعه و پیشرفت پایدار، تغییر در نگرش و تفکر خواص یک ملت است و آن هم ایجاد تفکری تازه و نو و تزریق خون تازه ای در شریانهای مردم آن جامعه است و آن تغییر نگرش در انتخاب فرد اصلح می باشد که بایستی انتخاب بین خوب و یا خوبتر را جایگزین کرد و به دنبال انتخاب اصلح واقعی باشند و با ساری و جاری کردن این تفکر در اذهان عامه نگاه یک ملت را نیز تغییر داد تا شاهد یک انتخاب اصلح با خصوصیات خوب و یا خوبتر باشیم و در آن صورت می توان انتظار پیشرفت و یا توسعه را در دیارمان داشته باشیم.
لذا اینجانب با توجه به عدم احراز چنین شرایطی و مواردی دیگر که در این مقوله نمی گنجد، ضمن تشکر از محضر کلیه مردم شریف و نجیب شهرستانهای شوشتر و گتوند انصراف خویش را از ادامه حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام میدارم.
از کلیه عزیزان شهرستانهای شوشتر و گتوند که در زمینه برپایی ستاد های مردمی بنده را مساعدت و اعلام حمایت کردند و این فرزند خود را قابل دانسته و مورد لطف وعنایت خویش قرار دادند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری میکنم و از تمام مردم فهیم و با بصیرت این دو شهرستان عاجزانه تقاضا دارم که با توجه به منویات اخیر مقام معظم رهبری دامت برکاته نسبت به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو مثل همیشه حضوری فعال داشته باشند و با انتخاب نامزد اصلح خود سرنوشت آینده، دیار خود را رقم بزنند.
لذا با صراحت اعلام میدارم که انصراف بنده به جانبداری و یا مخالفت با هیچ نامزدی در این حوزه انتخابیه نخواهد بود و تمامی حامیان بنده مختار هستند تا هرکس را که اصلح تشخیص دادند انتخاب کنند. در نهایت امیدوارم که در دوره بعد این تغییر دیدگاه و نگرش خواص و عامه مردم شریف این دو شهرستان اتفاق افتد به امید آن روز.

خادم شما حسین پنبه دانه پور

تاریخ انتشار ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰

نویسنده : سردبیر ۷۲۰۰۶ | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.