Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14654
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 15 آوریل 2021 - 16:58 | ارسال توسط :

پیام تبریک فرماندار شوشتر در پی انتصاب امام جمعه جدید این شهرستان

شوشترخبر| مهندس پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمدرضا حبیب پور پیامی صادر نمود.

پیام تبریک فرماندار شوشتر در پی انتصاب امام جمعه جدید این شهرستان

شوشترخبر| مهندس پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمدرضا حبیب پور پیامی صادر نمود .

در بخشی از این پیام آمده است :
اينك كه با درايت و حسن اعتماد ولی فقیه حضرتعالي به عنوان امام جمعه شوشتر منصوب شده ايد، اين انتصاب شايسته را تبريك و تهنيت عرض مي نمایم، امیدوارم كه حضور حضرتعالي به عنوان امامت جمعه در این شهرستان و رهنمودهاي ارزنده تان براي مسئولان و خدمتگزاران مردم در شهرستان ، راهگشا باشد.

شورای اداری شهرستان آمادگی دارد تا در جهت پیشبرد اهداف جنابعالی در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب نهایت همراهی و همکاری را بعمل آورد .

امیدوارم با انتصاب جنابعالی بیش از پیش شاهد تعمیق ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام اسلامی و انجام فعالیت‌های ارزنده فرهنگی و اجتماعی و ارائه طرح و برنامه برای مشارکت بیشتر جوانان در انجام امور این شهر باشیم .

همچنین یاد و خاطره امام جمعه فقید این شهرستان حضرت آیت الله سلیمانی را گرامی می دارم و ضمن آرزوی علو درجات برای آن فقید سعید ، از زحمات ائمه جمعه موقت این شهرستان برادران ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم ظاهری و حجت الاسلام والمسلمین شیخ حمید رضا سبزی در این مدت قدردانی می نمایم .

حسین پنبه دانه پور
فرماندار شهرستان شوشتر 

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.