Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 14658
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ | ارسال توسط :

درصد استفاده از ماسک در شوشتر بسیار پایین است

شوشترخبر| نایب فدایی اظهار کرد: در بازدیدی که در سطح بازار شهر شوشتر انجام شد فقط درصد بسیار پایینی از مردم از ماسک استفاده کرده بودند چرا که آنها به عنوان مراجعه‌کنندگان در سطح بازار، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اصناف هستند. وی با بیان اینکه از ۲۱ تا ۲۶ فروردین‌ماه امسال کارشناسان بهداشت […]

درصد استفاده از ماسک در شوشتر بسیار پایین است

شوشترخبر| نایب فدایی اظهار کرد: در بازدیدی که در سطح بازار شهر شوشتر انجام شد فقط درصد بسیار پایینی از مردم از ماسک استفاده کرده بودند چرا که آنها به عنوان مراجعه‌کنندگان در سطح بازار، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اصناف هستند.

وی با بیان اینکه از ۲۱ تا ۲۶ فروردین‌ماه امسال کارشناسان بهداشت بازرسی‌هایی از مراکز در سطح شهرستان شوشتر داشتند، افزود: در این بازرسی‌ها ۲۲ پلمب صورت گرفت که شامل نانوایی، کبابی، رستوران، آرایشگاه و قلیان سراهاست.

فدایی با اشاره به اینکه ۸۰ مورد تذکر در این بازرسی‌ها از سوی کارشناسان بهداشت انجام شد، اظهار کرد: همچنین چهار مورد باغ ویلا که برگزارکننده مراسم‌های مختلف بودند، پلمب شدند.

وی گفت: از دستگاه‌های مربوط در سازمان‌ها، ادارات و یا افرادی که طبق ستاد کرونا شهرستان و ملی باید نظارت بر محدودیت‌ها داشته باشند درخواست می‌شود که با متخلفان برخورد قاطعانه داشته باشند تا ما بتوانیم با اقدامات بهداشتی زنجیره انتقال بیماری کرونا را قطع کنیم.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر بیان کرد: مردم به وضعیت شهرستان شوشتر توجه و اصول پیشگیرانه و بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.