Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 12803
  پرینتخانه » تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۶:۵۱ | ارسال توسط :

نیروی انتظامی در انتخابات مجلس بی‌طرف و مجری قانون است

فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر گفت: نیروی انتظامی در انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی برقرار کننده نظم و بی‌طرف است به این دلیل می‌کوشیم تا نظم و امنیت با کمال بی‌طرفی برای برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم کنیم. اختصاصی شوشترنامه| سرهنگ بهروز حسنوند در نشست با اصحاب رسانه شهرستان شوشتر اظهار کرد: نیروی انتظامی برای خدمت […]

نیروی انتظامی در انتخابات مجلس بی‌طرف و مجری قانون است

فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر گفت: نیروی انتظامی در انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی برقرار کننده نظم و بی‌طرف است به این دلیل می‌کوشیم تا نظم و امنیت با کمال بی‌طرفی برای برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم کنیم.

اختصاصی شوشترنامه| سرهنگ بهروز حسنوند در نشست با اصحاب رسانه شهرستان شوشتر اظهار کرد: نیروی انتظامی برای خدمت به امنیت و آسایش جامعه تلاش می‌کند و همه خدمت‌گذاران در این مجموعه در کمال بی‌طرفی می ‌کوشند تا وظیفه محوله که استقرار و استمرار امنیت در جامعه برای برگزاری انتخابات است را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند.

وی افزود: رسانه‌ها در شرایط کنونی همدوش نیروی انتظامی در راستای بهبود شرایط و جو عمومی شهرستان تلاش کنند، تاکنون شاهد بداخلاقی رسانه‌ای در حوزه انتخابات نبوده‌ایم و می‌خواهیم شرایط با همین نحو ادامه‌داشته باشد و در راستای ایجاد جو انتخاباتی در شهرستان در چهارچوب قانون کمک کنید.

وی به طرح خلع سلاح در سطح شهرستان شوشتر اشاره کرد و گفت: اجرای طرح خلع سلاح و جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز در شهرستان تاثیرات بسیار زیادی در تعدد و تکثر تیراندازی‌ها در شهرستان داشته است و آمارها در این زمینه بسیار روشن و نمایان دهنده این ادعاست ولی به دلیل برخی ملاحظات امکان بیان اعداد و آمار وجود ندارد.

فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان شوشتر درباره سامانه جدید ناظر عنوان کرد: سامانه ناظر برای مقابله با بدحجابی، بی حجابی و سگ گردانی راه اندازی شده است و بر اساس گزارش مردمی است، این سامانه به محض ثبت شماره پلاک خودرو، پلیس شهرستانی که پلاک به آن تعلق دارد فرد را احضار می‌کند و اگر به احضار توجه نکند، خودرو یک ماه به پارکینگ هدایت می شود.

وی درباره شرایط امنیت در شهرستان شوشتر گفت: نیروی انتظامی نافی مشکلات در شهرستان نیست، حوادث را نیز کتمان نمی‌کنیم، سرقت وجود دارد و مظاهر بزه در جامعه وجود دارد ولی این مظاهر به حدی که برخی در فضای مجازی تلاش دارند امنیت شهرستان را مخدوش جلوه دهند نیست، از رسانه‌ها انتظار داریم که واقعیت‌ها، تنگناها را به مردم برسانند.

این مقام مسئول درباره برخی از حوادث در سطح شهرستان شوشتر تاکید کرد: برخی از تیراندازی‌ها و نزاع‌ها و… به مشکلات شخصی، خصومت‌ها و … که ریشه در اموری دارد که بیان آن باعث خدشه‌دار شدن آبروی افراد می‌شود دارد، نیروی انتظامی نمی‌تواند دلیل بروز این نزاع‌ها و حوادث را بیان کند ولی مردم تنها رخداد واقعه را می‌بینند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.