Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 12799
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۵:۴۴ | ارسال توسط :

انتقادهای صریح و اساسی خود را مطرح خواهم کرد/ از طرف هیچ لیست و گروه سیاسی کاندیدا نمی شوم و مستقل می‌آیم

نماینده ادوار هشتم و نهم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: به شرایط موجود انتقادهای صریحی دارم ولی فعلاً سکوت کرده‌ام تا در روند اجرایی دستگاه‌ها اختلالی ایجاد نشود. به گزارش شوشترنامه، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در نشست صمیمانه‌ای که به مناسبت روز خبرنگار با خبرنگاران شهرستان‌های شوشتر و گتوند برگزار شد، […]

انتقادهای صریح و اساسی خود را مطرح خواهم کرد/ از طرف هیچ لیست و گروه سیاسی کاندیدا نمی شوم و مستقل می‌آیم

نماینده ادوار هشتم و نهم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: به شرایط موجود انتقادهای صریحی دارم ولی فعلاً سکوت کرده‌ام تا در روند اجرایی دستگاه‌ها اختلالی ایجاد نشود.

به گزارش شوشترنامه، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در نشست صمیمانه‌ای که به مناسبت روز خبرنگار با خبرنگاران شهرستان‌های شوشتر و گتوند برگزار شد، اظهار کرد: آنچه امروز نقطه قوت ایران اسلامی است مقاومت است، باید این نقطه قوت تقویت شود.

وی افزود: دشمن در شرایط کنونی نتوانسته است با تحریم اقتصادی، کاری از پیش ببرد، تلاش دارد تا باهدف گرفتن انسجام ملی پای به عرصه مبارزه بگذارد، بی‌شک در این میدان نیز ناکام خواهد شد.

سادات ابراهیمی تاکید کرد: خبرنگاران در راستای تقویت انسجام ملی، وحدت در جامعه و یکپارچگی اجتماعی نقش بی‌بدیلی دارند و بدانید که نقش شما در مطالبه گری و رفع مشکلات مردم بسیار مؤثر و غیرقابل‌انکار است.

نماینده ادوار هشتم و نهم شهرستان‌های شوشتر و گتوند افزود: برخی در تلاش هستند که وحدت را در جامعه شکننده و سست کنند، باید با این افراد برخورد کرد زیرا دنباله‌رو تفکر دشمن هستند.

وی به جایگاه خبرنگاران در جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران به دلیل نقش تعیین کننده ای که در هدایت افکار عمومی دارند و سطح تاثیرگذاری و نفوذ زیاد در مطالبه گری جامعه و بهبود شرایط اجتماعی بسیار تاثیرگذارند.

نماینده ادوار هشتم و نهم شهرستان‌های شوشتر و گتوند عنوان کرد: خبرنگاران باید با اشراف به قانون مطبوعات، اتحاد در امور مربوط به صنف خود و بیان مشکلات مردم بکوشند تا در راستای بهبود شرایط گام بردارند، این مهم باعث می‌شود که خبرنگاران توانمند و مورد حمایت مردم باشند، مصلحت اندیشی در بیان مطالب و نقدهای جامعه باعث کاهش گرایش به یک رسانه می‌شود.

وی به سختی حرفه خبرنگاری اشاره کرد و افزود: حرفه خبرنگاری بسیار دشوار، پرمخاطره و پردرد سر است، طرح شکایت و رفت و آمد در دادگاه و دستگاه قضا نیز این حرفه را پر دردسرتر می‌کند که زیبنده خبرنگاران و این قشر فرهیخته نیست.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی به روند موجود نقد بسیاری دارم، ولی برای عدم اخلال در روند اجرایی سکوت پیشه کرده‌ام ولی بی‌شک در آینده انتقادهای صریح و بی‌پروای خود را مطرح می‌کنم، در جلسات عمومی این مهم را دنبال خواهم کرد.

سادات ابراهیمی گفت: در دور هشتم، نهم و دهم از سوی هیچ لیستی حمایت نشدم، در انتخابات فقط مردم تعیین‌کننده‌اند و به این دلیل این دوره نیز مستقل در انتخابات شرکت می‌کنم.

وی در پاسخ به سؤالی یکی از خبرنگاران به شرایط موجود در قطار شوشتر تاکید کرد: تلاش زیادی برای امتیاز این قطار کشیده شده است، برای بازسازی ایستگاه آن نیز بسیار تلاش شده است باید کوشید تا این امتیاز حفظ شود و گرهی از مشکلات مردم باز شود.

در پایان این جلسه از حضار با اهدای جوایزی به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد و حضار این جلسه صمیمانه را با ثبت عکس یادگاری با حجت‌الاسلام سادات ابراهیمی به پایان رساندند.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.