Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12897
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 29 آگوست 2019 - 18:57 | ارسال توسط :

نخستین مرکز جراحی محدود بخش خصوصی در شوشتر کلنگ‌زنی می‌شود

با حضور مسئولان شهرستان شوشتر نخستین مرکز جراحی محدود توسط بخش خصوصی در شهرستان شوشتر کلنگ‌زنی می‌شود. به گزارش شوشترنامه، رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: نخستین مرکز جراحی محدود توسط بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود. فرهاد ابول‌نژادیان با تقدیر از سرمایه‌گذار این مرکز […]

نخستین مرکز جراحی محدود بخش خصوصی در شوشتر کلنگ‌زنی می‌شود

با حضور مسئولان شهرستان شوشتر نخستین مرکز جراحی محدود توسط بخش خصوصی در شهرستان شوشتر کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش شوشترنامه، رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: نخستین مرکز جراحی محدود توسط بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

فرهاد ابول‌نژادیان با تقدیر از سرمایه‌گذار این مرکز تخصصی افزود: این مرکز توسط خانم دکتر زیبا هدایتی از پزشکان متعهد و خبره شهرستان شوشتر پایه‌گذاری می‌شود و همه مقدمات کار فراهم و کلنگ‌‌زنی می‌شود.

وی به مساحت و مشخصات این مرکز اشاره کرد و عنوان کرد: این مرکز در فاز نخست با زیربنای یکهزار و ۳۲۰ متر مربع در سه طبقه ساخته می‌شود و در مراحل ساخت و تجهیز بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این مرکز کمک بسیار خوبی برای اجرای عمل‌های جراحی در شهرستان خواهد بود، گفت: مراکز حراجی محدود عمل‌های حراجی که تا ۲۴ ساعت نیازمند بستری هستند را پوشش می‌دهند و با این تفاسیر بیش از ۷۰ درصد از عمل‌های جراجی در این مرکز قابلیت اجرا دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر خاطر نشان کرد: در این مرکز ۱۰ تخت بستری، سه اتاق عمل مجزا و در نظر گرفته شده است.

ابول‌نژادیان با تاکید بر اینکه شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بخش درمان شهرستان شوشتر فراهم شده است، گفت: از همه امکانات برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بهره خواهیم برد و بی‌تردید به دلیل تغییر رویکردها و فراهم شده امکانات و رفع موانع و تنگناها روز به روز شاهد بهبود شرایط و حضور سرمایه‌گذاران در این حوزه هستیم.

وی تاکید کرد: از شرایط کنونی بیش از هرکس مردم سود خواهند برد زیرا با فراهم شدن امکانات و تجهیزات در بخش خصوصی می‌توان شرایط رقابتی در بخش دولتی و خصوصی را برای مردم فراهم کرد و از این رقابت بیش از همه مردم در دریافت خدمات با کیفیت سود می برند.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.