Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 12903
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ | ارسال توسط :

مرکز جامع سلامت عرب حسن کلنگ زنی شد

مرکز جامع سلامت شهر عرب حسن با حضور استاندار خوزستان، مدیران شهرستانی، فرماندار و نماینده محترم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی شد. به گزارش شوشترنامه، ظهر امروز مرکز جامع سلامت شهر عرب حسن با حضور استاندار خوزستان و نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، مردم و طوایف و عشایر […]

مرکز جامع سلامت عرب حسن کلنگ زنی شد

مرکز جامع سلامت شهر عرب حسن با حضور استاندار خوزستان، مدیران شهرستانی، فرماندار و نماینده محترم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی شد.

به گزارش شوشترنامه، ظهر امروز مرکز جامع سلامت شهر عرب حسن با حضور استاندار خوزستان و نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، مردم و طوایف و عشایر منطقه کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار داشت: این مرکز در زمینی به مساحت یکهزار و ۵۰۰ کتر مربع کلنگ‌زنی می‌شود و بر اساس برآوردها یکسال کار ساخت آن به طول می‌انجامد.

فرهاد ابول‌نژادیان افزود: این مرکز جامع سلامت با زیربنای ۵۲۵ متر مربع ساخته می‌شود و همه خدمات بهداشتی، دندان‌پزشکی، پزشک و…. را دربر می‌گیرد.

وی عنوان کرد: این مرکز با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود و تلاش می‌کنیم تا در مدت زمان یکسال برای افتتاح آماده شود.

مرکز جامع سلامت در شهر عرب حسن به روستاهای متعددی در بخش میان آن خدمات سلامتی و بهداشتی ارائه خواهد کرد که با ساخت این مرکز بخش زیادی از مشکلات بهداشتی در این بخش برطرف می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۴۲

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.