Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12906
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ | ارسال توسط :

مرکز جامع خدمات سلامت ابوعظام افتتاح شد

با حضور استاندار خوزستان، نماینده محترم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شوشتر مرکز جامع سلامت روستای ابوعظام شوشتر افتتاح شد. به گزارش شوشترنامه، رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: این مرکز از جمله پروژه‌های تفاهم‌نامه‌ای دانشکده علوم پزشکی شوشتر، با استانداری خوزستان و وزارت بهداشت […]

مرکز جامع خدمات سلامت ابوعظام افتتاح شد

با حضور استاندار خوزستان، نماینده محترم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شوشتر مرکز جامع سلامت روستای ابوعظام شوشتر افتتاح شد.

به گزارش شوشترنامه، رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: این مرکز از جمله پروژه‌های تفاهم‌نامه‌ای دانشکده علوم پزشکی شوشتر، با استانداری خوزستان و وزارت بهداشت و درمان است که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

فرهاد ابول‌نژادیان افزود: این مرکز در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع ساخته شده است و زیربنایی بیش از ۵۳۰ متر مربع دارد، همه خدمات سلامت در این مرکز ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مرکز خدمات دندان‌پزشکی، بهداشتی، پزشکی، تزریقات و داروخانه مستقر است و تاحد زیادی مشکلات مردم را حل کرده است.

وی با اشاره به ویژگی این مرکز عنوان کرد: در این مرکز محل زیست پزشک نیز ساخته شده است و پزشک در این منطقه مستقر است و مشکلی برای تردد پزشک وجود ندارد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: باید این نوید را بدهم که همه پروژه‌های تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه اجرایی شده است و این آخرین پروژه تفاهم‌نامه‌ای بود که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

انتهای پیام/۱۰۴۲

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.