Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12909
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 13 سپتامبر 2019 - 7:21 | ارسال توسط :

افتخار شرافت شوشتر آماده است؛ نقاظ ضعف رقیب را بخوبی می‌شناسیم

رویارویی پرسپولیس دزفول با افتخار شرافت؛ سرمربی افتخار شرافت شوشتر گفت: افتخار شرافت شوشتر اگرچه در هفته نخست در ماهشهر مغلوب رقیب شد ولی برای مقابله با پرسپولیس دزفول آمادگی کامل دارد. بهزاد زلکی در گفت‌وگویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار کرد: هفته قبل بازی دزفول رو خودم رفتم دیدم و آنالیز دقیقی از بازی این […]

افتخار شرافت شوشتر آماده است؛ نقاظ ضعف رقیب را بخوبی می‌شناسیم

رویارویی پرسپولیس دزفول با افتخار شرافت؛

سرمربی افتخار شرافت شوشتر گفت: افتخار شرافت شوشتر اگرچه در هفته نخست در ماهشهر مغلوب رقیب شد ولی برای مقابله با پرسپولیس دزفول آمادگی کامل دارد.

بهزاد زلکی در گفت‌وگویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار کرد: هفته قبل بازی دزفول رو خودم رفتم دیدم و آنالیز دقیقی از بازی این تیم داریم.

وی افزود: همیشه رقابت تیم‌های شوشتر و دزفول بخاطر شباهت بسیار زیاد سبک فوتبال این دو شهرستان از رقابت‌های مهیج فوتبال استان بوده و بی‌تردید بازی این دو تیم جذاب خواهد بود.

سرمربی افتخار شرافت شوشتر تاکید کرد: با منحل شدن تیم صفی‌آباد و اضافه شدن بازیکنان این تیم به تیم پرسپولیس دزفول از استخون بندی محکمی برخوردار شده و رقیب خوبی برای افتخار به شمار می‌آید.

زلکی با اشاره به آنالیز بازی این تیم گفت: نقاط ضعف و قوت حریف رو شناخت کافی اداریم و این تیم با برد هفته اول این تیم از روحیه خوبی برخوردار است.

سرمربی افتخار شرافت شوشتر تاکید کرد: خوشبختانه بعد از بازی ماهشهر تمرینات خوبی انجام دادیم، با برنامه‌ریزی درستی که انجام دادیم تیم افتخار برای بازی هفته دوم آمادگی کاملی دارد و با اضافه شدن بقیه بازیکنان تیم مطمئناً بازی با دزفول رو فقط برای جبران بازی اول انجام می‌دهیم و در کل برای برد پا به میدان می‌گذاریم.

وی خاطر نشان کرد: بخاطر زمان زیادی که از دست دادیم و دیر شروع کردن تمرینات و نهایی نشدن زمان مسابقات مدارک بازیکنان به فدراسیون دیر ارسال شد و تیم با ۱۲ بازیکن بدون کارت بازی به ماهشهر اعزام شد؛ که با مساعدت رئیس اداره ورزش و جوانان و جناب نبی‌زاده رئیس هییت فوتبال شوشتر بازی اول ما برگزار شد.

زلکی گفت: افتخار با تمرینات منظمی که این دو هفته داشتیم از آمادگی کاملی برخورداریم؛ گر پیگیری و همکاری رئیس هیئت فوتبال شوشتر در ارسال مدارک به هییت استان و فدراسیون نبود همچنان مشکلات این تیم ادامه داشت.

سرمربی افتخار شرافت شوشتر عنوان کرد: از بازیکنان تیم هم بخاطر فشار تمرینات این دو ماه تشکر ویژه دارم امیدوارم بتونیم نماینده خوبی برای شهر عزیزمان در کشور باشیم.

به گزارش شوشترنامه، بازی افتخار شوشتر با پرسپولیس نوین دزفول  از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ دسته سه کشور ساعت ۱۷  روز یکشنبه ۲۴ شهریور در ورزشگاه تختی شوشتر با قضاوت حمیدرضا عبدالهی، صدرالله صفری و سجاد باباخانی برگزار می‌شود.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.