Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 14820
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۴:۱۶ | ارسال توسط :

مدارس خیرساز نباید معطل هیچگونه خدمات دولتی بمانند

فرماندار شهرستان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز از افتخارات شهرستان و ظرفیت های ارزشمندی هستند که باید در کار خیر و عام المنفعه آن ها مسیر را برایشان هموار کنیم.

مدارس خیرساز نباید معطل هیچگونه خدمات دولتی بمانند

شوشترخبر| فرماندار شوشتر بر خدمات رسانی سریع و دور از تعلل ادارات به مدارس خیرساز تاکید کرد.

حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز از افتخارات شهرستان و ظرفیت های ارزشمندی هستند که باید در کار خیر و عام المنفعه آن ها مسیر را برایشان هموار کنیم.

وی افزود: مدارس خیرساز نباید معطل هیچگونه خدمات دولتی مانند آب و برق و… بمانند و این موارد باید با همکاری دستگاه ها و پیگیری اداره نوسازی مدارس دنبال شود.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات در کشور بیان کرد: انتخابات یک رویداد سرنوشت ساز برای نظام و انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم با به کارگیری ابزار مختلف تلاش های معاندین و دشمنان را که هدف شان محدود کردن آن است، خنثی و بی اثر کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شوشتر اضافه کرد: معلمان و فرهنگیان به عنوان عضوی از قشر فرهیخته و نخبه جامعه، از طریق فضاهای آموزشی دانش آموزان و خانواده هایشان را در رابطه با اهمیت انتخابات و همچنین اهداف شوم دشمنان برای ایجاد نارضایتی و توطئه علیه کشور آگاه کنند.

پنبه دانه پور در بخشی دیگر از صحبت هایش با تبریک روز معلم و گرامیداشت شهادت شهید مطهری گفت: بنده دست تک تک معلمانم را می بوسم و از آن ها و تمام معلمان در شهرستان شوشتر به جهت زحمات شان تشکر می کنم. سختی و مشقت تعلیم مجازی و دغدغه مندی معلمان و اساتید برای ارائه رسالت مقدس شان بر کسی پوشیده نیست و از این بابت ستودنی است.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین حبیب پور امام جمعه شوشتر، مهندس کجبافی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و حجت الاسلام و المسلمین ظاهری استاد حوزه و دانشگاه هم حضور داشتند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.