Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 12710
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۱۱ | ارسال توسط :

فشار خون ۶۵ درصد از جمعیت هدف در شوشتر پایش شد

جامعه هدف در شهرستان شوشتر شامل ۹۵ هزار و ۸۳۵ هزار نفر می باشد که ۶۲ هزار و ۳۴۶ نفر آن پایش شده است. معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: فشار خون ۶۵ درصد از جمعیت هدف در شوشتر از ابتدای آغاز طرح بسیج ملی فشار خون تاکنون  پایش شده است. دکتر نایب فداییده […]

فشار خون ۶۵ درصد از جمعیت هدف در شوشتر پایش شد

جامعه هدف در شهرستان شوشتر شامل ۹۵ هزار و ۸۳۵ هزار نفر می باشد که ۶۲ هزار و ۳۴۶ نفر آن پایش شده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: فشار خون ۶۵ درصد از جمعیت هدف در شوشتر از ابتدای آغاز طرح بسیج ملی فشار خون تاکنون  پایش شده است.

دکتر نایب فداییده چشمه بیان کرد: جامعه هدف در شهرستان شوشتر شامل ۹۵ هزار و ۸۳۵ هزار نفر میباشد که ۶۲ هزار و ۳۴۶ نفر آن پایش شده است.

وی افزود: ۶۵ ایستگاه ثابت و ۶۹ ایستگاه سیار در شهرستان شوشتر پایش فشار خون جمعیت هدف یعنی افراد بالای ۳۰ سال، بیماران کلیوی و زنان باردار را انجام میدهند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر ادامه داد: ۷۶ درصد آمار پایش شده مربوط به روستاها و ۲۸درصد آن مربوط به شهرها می­باشد که انتظار می رود رسانه­ها در این زمینه یاری کنند تا پوشش جمعیت هدف در شهرها نیز افزایش پیدا کند.

به گزارش شوشترنامه، طرح بسیج ملی کنترل فشار خون از  ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شده که در مرحله اول تا ۱۷ خرداد ماه اطلاع رسانی و آموزش و در مرحله دوم از ۱۸ خرداد تا ۱۵ تیر پایش فشار خون انجام می‌شود.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.