Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12713
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۲۷ | ارسال توسط :

ثبت نام کتب درسی دانش آموزان تا ۱۴ تیرماه تمدید شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوشتر گفت: آخرین مهلت ثبت نام کتب درسی برای دانش آموزان ۱۴ تیر ماه است. ستار کفاشیان صبح روز یکشنبه ۹ تیرماه ضمن اعلام این خبر افزود: بستر ثبت نام در آموزشگاهها از روزهای اولیه ، طبق جدول زمانبندی توسط مدیران ارجمند فراهم شد و […]

ثبت نام کتب درسی دانش آموزان تا ۱۴ تیرماه تمدید شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوشتر گفت: آخرین مهلت ثبت نام کتب درسی برای دانش آموزان ۱۴ تیر ماه است.

ستار کفاشیان صبح روز یکشنبه ۹ تیرماه ضمن اعلام این خبر افزود: بستر ثبت نام در آموزشگاهها از روزهای اولیه ، طبق جدول زمانبندی توسط مدیران ارجمند فراهم شد و در حال حاضر به استثناء پایه اول ابتدایی و پایه دهم بیش از ۹۵٪ کتب درسی دانش آموزان در سامانه ثبت نام گردیده است.

وی توضیح داد:طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش تهیه کتب درسی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تنها از طریق سایت مربوطه امکان پذیر است و دانش آموزان و اولیای گرامی می بایستی از طریق مراجعه به آموزشگاه و یا خود شخصا اقدام به خرید و ثبت نام اینترنتی کتب درسی مورد نیاز می کردند که خوشبختانه تا امروز بیش از ۹۵٪ اولیا و دانش آموزان عزیز این کار را انجام داده اند .

کفاشیان با اشاره به رتبه دوم دانش آموزان شوشتر در ثبت نام کتب درسی در سطح استان،خاطر نشان کرد: امسال امکان تهیه کتب درسی برای دانش آموزان از طریق بازار به هیچ وجه میسر نمی باشد و تنها توزیع کننده ی این امر آموزش و پرورش می باشد و تمامی دانش آموزان می توانند با ارائه حواله در روز های آغازین سال تحصیلی از مدرسه محل تحصیل خود کتب درسی را تحویل گیرند.

به گزارش شوشترنامه، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوشتر در پایان گفت : ضروری است والدین و دانش آموزانی که هنوز به هردلیل برای ثبت نام کتب به آموزشگاه مراجعه نکرده اند حداکثر تا ۱۰ تیرماه به مدرسه مراجعه و یا حداکثر تا ۱۴ تیر شخصا ثبت نام کتب درسی مورد نیاز خود را در سایت مربوطه (www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com ) انجام دهند.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.