Wednesday, 17 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 9 شوال 1445
شناسه خبر : 15461
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ | ارسال توسط :

ضرورت تغییر و تحقیق و تفحص از مدیریت دانشگاه‌های شوشتر

شوشترخبر| بسیج دانشجویی شهرستان‌های شوشتر و گتوند در راستای رسالت خود نکات قابل توجه‌ای را درخصوص عملکرد و نحوه تعامل مدیران واسه دانشگاه‌های شوشتر عنوان کردند که لازم است متولیان امر تغییر، تحقیق و تفحص از مدیریت دانشگاه‌های این شهرستان را انجام دهند.

ضرورت تغییر و تحقیق و تفحص از مدیریت دانشگاه‌های شوشتر

شوشترخبر| بسیج دانشجویی شهرستان‌های شوشتر و گتوند در راستای رسالت خود نکات قابل توجه‌ای را درخصوص عملکرد و نحوه تعامل مدیران واسه دانشگاه‌های شوشتر عنوان کردند که لازم است متولیان امر تغییر، تحقیق و تفحص از مدیریت دانشگاه‌های این شهرستان را انجام دهند.

بسیج دانشجویی شهرستان‌های شوشتر و گتوند با صدور بیانیه‌ای بر ضرورت تغییر و تحقیق و تفحص از مدیریت دانشگاه‌های شوشتر تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی شهرستا‌ن‌های شوشتر و گتوند در راستای رسالت خطیر خود بعنوان سربازان آتش به اختیار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نکات قابل توجه‌ای را در خصوص عملکرد و نحوه تعامل مدیران و مسوولین کلیه دانشگاه‌های شهرستان شوشتر عنوان کرده و مطالبه جدی از مسوولین امر دارد که ضمن پاسخگویی و تنویر افکار عمومی، شبهات ایجاد شده بویژه در میان اقشار فرهیخته دانشجو و انقلابی را تشریح نمایند.

با شکل گیری دولت سیزدهم که بارقه امیدی در میان اقشار مختلف جامعه ما و بویژه طبقه مستضعف که ولی نعمتان واقعی نظام هستند، ایجاد شد و بر این اساس انتظار می‌رود همزمان با تحولات در سطوح مختلف مدیریتی کشور، در عرصه فرهنگی نیز شاهد این تحولات باشیم که متاسفانه نوع عملکرد و منش مسوولین و خاصتا روسای دانشگاه‌های و متولیان فرهنگ در این شهر خلاف این امر را حاکی است و گویا این افراد قصد بر آن دارند همان مسیر ضعیف و فشل که میراث دولت قبلی است را تکرار و با نفوذ خود در مراکز دانشگاهی به اشاعه این تفکر مدیریتی دامن زده و در خصوص برنامه‌های فرهنگی همچنان منفعلانه روزهای خود را سپری کنند.

عدم همکاری همدلانه مسوولین متولی با تشکل‌های قانونی همچون بسیج دانشجویی در پشتیبانی و حمایت از اجرای برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و عدم وجود برنامه جامع و مدون فرهنگی به دوراز انتظار است.

در ادامه این بیانیه آمده است که از متولیان امر چه در وزارت‌های علوم تحقیقات و فناوری، بهداشت و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می‌رود موارد فوق الذکر را مد نظر داشته و خود با توجه به اختیارات قانونی در این زمینه و مخصوصا در زمینه بررسی محل مصرف بودجه فرهنگی در دوسال گذشته و اثرگذاری آن تحقیق و تفحص لازم را بعمل آورند تا انشالله از تضییع پتانسیل‌ها و استعدادهای رویش‌های انقلاب و همچنین هم افزایی تشکل‌های دانشجویی انقلابی جلوگیری شود.

در پایان بسیج دانشجویی شهرستان های شوشتر و گتوند به عنوان تشکل انقلابی حاضر در دانشگاه بنابر رسالت خود به مسئولین امر در این دانشگاه ها توصیه میکند در کنار تحولات جامعه به خواست های جامعه دانشجویی شهرستان احترام گذاشته و زمینه را جهت تسهیل فعالیت جنبشی و نقش آفرین و هم افزایی همه تشکل های دانشجویی انقلابی را برقرار نمایند.


علی ای حال جریان دانشجویی شهرستان های شوشتر و گتوند با محوریت بسیج دانشجویی به مطابه گری پیوسته و تخصصی خود از مسیر ظرفیت های قانونی (قانون تقویت و توسعه بسیج دانشجویی و مصوبات مربوطه شورای عالی انقلاب فرهنگی و سنداسلامی شدن دانشگاه ) تا حصول نتیجه و احساس تغییرات ملموس ادامه خواهد داد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : بسیج دانشجویی شوشتر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.