Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13244
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 02 مارس 2020 - 16:18 | ارسال توسط :

پورمحمدی برکنار شد؛ براتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر شد

دکتر محمدحسین پورمحمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر پس از ۴۳ ماه خدمت شبانه‌روزی در این واحد دانشگاهی در سکوت رسانه‌ای و تعطیلی دانشگاه به دلیل ویروس کرونا تغییر کرد. جایگزین پورمحمدی از دزفول می‌آید، دکتر حسن براتی، وی پیشتر معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بوده است، رزومه خاصی از فرد منصوب شده به […]

پورمحمدی برکنار شد؛ براتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر شد

دکتر محمدحسین پورمحمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر پس از ۴۳ ماه خدمت شبانه‌روزی در این واحد دانشگاهی در سکوت رسانه‌ای و تعطیلی دانشگاه به دلیل ویروس کرونا تغییر کرد.

جایگزین پورمحمدی از دزفول می‌آید، دکتر حسن براتی، وی پیشتر معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بوده است، رزومه خاصی از فرد منصوب شده به جای دکتر پورمحمدی در دست نیست ولی موسسه نامه تنها توانسته است به دکترای برق این سرپرست جدید دانشگاه شوشتر دست پیدا کند.

از ابتدای سال ۹۸ تا کنون سه بار مراسم تودیع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر لغو شده بود، در این بین از دکتر منصوری و دکتر شهریاری از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر به جای پورمحمدی نام برده می‌شد ولی این بار با در نظر گرفتن نیرویی خارج از مجموعه هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر و در سکوت خبری دکتر پورمحمدی تودیع تا براتی معارفه شود.

پورمحمدی در پروسه سالم‌سازی و رفع مشکلات مالی در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر نقش بی‌بدیلی داشت و در این زمینه توفیقات زیادی داشته است.

تغییر در مجموعه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اتفاقی بدیهی است، ولی عدم استفاده از نیروهای بومی و هیات علمی این دانشگاه در انتصاب ریاست سئوالی است که هر پاسخی که برایش ارائه شود قانع‌کننده نیست.

در این زمینه سئوالی که هنوز مطرح است تا زمان مخابره خبر توسط شوشترنامه هنوز هیچ خبری از سوی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر این تغییر منتشر نشده است.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.