Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12933
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ | ارسال توسط :

رئیس آموزش و پرورش شوشتر به مناسبت آغاز سال تحصیلی پیامی صادر کرد

به گزارش شوشترنامه، به مناسبت آغاز سال تحصیلی در سراسر کشور، رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر در این زمینه پیامی صادر کرد، این پیام به شرح زیر است. به نام خداوند بخشنده مهربان بار دیگر ماه مهر، ماه عشق و مهربانی، در فضایی آکنده از شور و امید از راه رسید تا زمینه ساز […]

رئیس آموزش و پرورش شوشتر به مناسبت آغاز سال تحصیلی پیامی صادر کرد

به گزارش شوشترنامه، به مناسبت آغاز سال تحصیلی در سراسر کشور، رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر در این زمینه پیامی صادر کرد، این پیام به شرح زیر است.

به نام خداوند بخشنده مهربان

بار دیگر ماه مهر، ماه عشق و مهربانی، در فضایی آکنده از شور و امید از راه رسید تا زمینه ساز فتح قله های دانش و دانایی برای نسل آینده ساز جامعه باشد.

تقارن اول مهر، فصل تعلیم و تربیت با محرم حسینی(ع) وهفته دفاع مقدس، تلفیق مفاهیم ارزشمندی همچون دانایی، مقاومت، آزادگی، ایثار و شهادت است که به عنوان مبانی اعتقادی، سرلوحه نظام تعلیم و تربیت است.

در طلیعه بازگشایی مدارس، یاد و خاطره شهدای دانش آموزان و معلمان شهید را گرامی و از خداوند متعال علو درجات را برای این عزیزان سفر کرده مسالت می نماییم.

با گرامیداشت ماه مهربانی و تسلیت ایام محرم به یکایک دانش آموزان عزیز آینده ساز و خانواده های محترم، مراتب سپاس و قدردانی خود را از جامعه شریف و متعهد فرهنگی شهرستان، مدیران، معلمان، مربیان و همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت که تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص، خلاق و پایبند به ارزشها را وجه همت خود قرارداده اند،اعلام می دارم.

همچنین خوش آمد ویژه خود را به نوگلان و شکوفه های کلاس اولی تقدیم می نمایم و امیدوارم با توکل برخداوند منان در سنگر مدرسه برای فراگیری علم و دانش کوشا و سربلند باشند.

باشد که به همت همه ی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت، در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان تلاشگر و صاحب نظران تعلیم و تربیت، بتوانیم موجبات عزت، سربلندی و پویایی آموزش و پرورش شهرستان را بیش از پیش فراهم آوریم.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.