Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 12926
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۵:۵۲ | ارسال توسط :

سرمربی افتخار شوشتر: فراهانی رئیس لیگ دسته سه مقصر است/ لیدرها: کوتاهی از تیم است

افتخار شوشتر، تیمی که سال گذشته باعث غرور فوتبال دوستان در شهرستان شوشتر شد، امسال در لیگ دسته سه کشور توپ می‌ زند، این تیم با اماواگرهای زیادی تنها یک هفته مانده به قرعه‌کشی بازی‌های لیگ دسته سه فعالیت خود را آغاز کرد و در شرایط کنونی وضعیت خوبی ندارد. به گزارش شوشترنامه، افتخار شرافت […]

سرمربی افتخار شوشتر: فراهانی رئیس لیگ دسته سه مقصر است/ لیدرها: کوتاهی از تیم است

افتخار شوشتر، تیمی که سال گذشته باعث غرور فوتبال دوستان در شهرستان شوشتر شد، امسال در لیگ دسته سه کشور توپ می‌ زند، این تیم با اماواگرهای زیادی تنها یک هفته مانده به قرعه‌کشی بازی‌های لیگ دسته سه فعالیت خود را آغاز کرد و در شرایط کنونی وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش شوشترنامه، افتخار شرافت شوشتر در بازی نخست خود راهی ماهشهر شد تا با پرسپولیس نوین این شهر وارد مصاف شود، ولی هنگامی‌که تیم به این شهر رسید متوجه شدند که بازیکنان تیم کارت بازی ندارند و تعداد زیادی از بازیکنان نمی‌توانند بازی کنند، این موجب شد تا نبی زاده رئیس باسابقه هیئت فوتبال شوشتر با مداخله بتواند موافقت موقت برای حضور بازیکنان در بازی را بگیرد و بازیکنان باکارت ملی بازی کنند، این بازی در ماهشهر با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس نوین ماهشهر به پایان رسید.

پس از بازی نخست ۱۰ روز تا بازی هفته دوم فاصله بود، اما در اوج ناباوری وقتی تیم برای بازی جذاب خانگی به همراه سیل هواداران به ورزشگاه نه‌چندان مجهز تختی شوشتر رفت، متوجه شد که بار دیگر تیم مشکل عدم صدور کارت بازیکنان دارد و این بار دیگر مداخله‌ها به نتیجه ختم نشد و تیم از بدون بازی باخت داده شد.

در حاشیه برگزاری بازی صحنه‌های بسیار نازیبایی در ورزشگاه تختی شوشتر شاهد بودیم، این صحنه‌ها تاحد زیادی وعده‌ها در حوزه ورزش در سه سال گذشته را برهنه به نمایش می‌گذارد، وعده‌هایی که گاها هیچ‌گاه جامه عمل به خود نپوشیده و همیشه برزمین مانده است.

استیج‌های نیمه‌کاره رهاشده، مصالح ساختمانی رهاشده، آهن‌آلات مستعمل و… این‌ها بخشی از مناظری است که با چرخاندن سر در اطراف ورزشگاه می‌توان دید، ولی اصل موضوع برگزار نشدن بازی افتخار شوشتر است.

سرمربی افتخار شوشتر درحالی‌که با تلفن صحبت، داد می زند و در محوطه ورزشگاه قدم می‌زند؛ در مکالمه بهزاد زلکی بارها اشاره می‌شود که «عرضه نداشته‌اند مدارک بازیکنان را به تهران ببرند و کارت بازیکنان را صادر کنند» پس از پایان تلفن سرمربی وی برای مصاحبه آماده می‌شود و ابراز می‌دارد ببخشید که من با تلفن صحبت می‌کردم باید کسی که من را به تیم بازگرداند بداند که در چه وضعیتی هستم.

زلکی در پاسخ اینکه دلیل برگزار نشدن بازی چه بوده است می‌گوید: کارت بازی همه بازیکنان صادرشده است، در بازی اول ۱۴ کارت و در بازی دوم ۱۰ کارت جدید صادرشده است ولی فراهانی مسئول لیگ دسته سه مشخصات را به ناظر بازی نداده است و ناظر اجازه بازی به بازیکنان نمی‌دهد.

وی در پاسخ به اینکه لیدرها به غیر فوتبالی بودن سرپرست تیم و بروز این مشکلات اعتراض داشته‌اند، می‌افزاید: آقای مهدی پور فوتبالی است کی گفته غیر فوتبالی است و رئیس هیئت ورزش روستایی است، او کارش را انجام داده است، برگه اصلی که باید فدراسیون بدهد صادر نشده است.

سرمربی افتخار شوشتر خاطر نشان کرد: باید بنشینیم تصمیم‌گیری بهتری انجام بدهیم، بهترِ که هر بازی استرس بازی را داشته باشیم، بنشنیم برنامه‌ریزی کنیم.

زلکی تاکید کرد: بنشینیم تصمیم‌گیری نهایی کنیم و بی‌برنامگی اشتباه است، نمی‌شود این‌طور بازی کرد و باید بشینیم و جدی تصمیم بگیریم.

وی درباره همکاری اداره ورزش و جوانان شوشتر خاطر نشان کرد: همه هماهنگی‌ها انجام‌شده است، زمین و ورزشگاه آماده است و امکانات فراهم است ولی آقای فراهانی مدیر لیگ دسته سه نخواست افتخار بازی کند و به شوشتر باخت داد.

سرمربی افتخار شوشتر درباره مسائل غیر فوتبالی که می‌گویند بر تیم حاکم است خاطر نشان می‌کند: من اهل سیاست نیستم، من یک رأی دارم و به خودم ربط دارد به کی بدهم و امکانات را فراهم کرده‌اند و بازی می‌کنیم، ما می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم.

درحالی‌که سرمربی تیم همه مسائل را به فراهانی مدیر لیگ دسته سه کشور ختم می‌کند ولی اخباری به شوشترنامه رسید که نشان می‌دهد به دلیل نداشتن پول و ناهماهنگی‌های زیاد مدارک بازیکنان تیم پس از ثبت در سامانه به فدراسیون رسیده است و کارت بازیکنان صادر نشده است.

لیدرها: کوتاهی از تیم است
لیدرها: کوتاهی از تیم است

سجاد پورمنجزی یکی از لیدرهای تیم در گفت و گویی با شوشترنامه اظهار می‌دارد: این‌طور نمی‌توان تیم داری کرد، قرار نیست سرپرست تیم را فامیلی منصوب کنند؛ واقعاً از بازی قبلی تا الان چه کرده‌اند، چند برگه را نتوانسته‌اند به فدراسیون برسانند، وضعیت هواداران شوشتر را در بازی خانگی ببینید؟

درحالی که اسناد ثبت اسامی بازیکنان در سامانه در اختیار شوشترنامه قرار گرفته است و اصل مدارک ثبت شده در سامانه به فدراسیون نرسیده است، واقعاً چه دلیلی دارد که سرمربی تیم همه تقصیرها را گردن سازمان لیگ و رئیس لیگ دسته سه می‌اندازد، آیا ترس از اظهارنظر علیه سرپرست دلیل این اظهارنظر است یا دلیل دیگری دارد؟

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.