Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 13738
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۵۸ | ارسال توسط :

حرکت کارون و برپایی مواکب اربعین در شوشتر ممنوع است

فرماندار شوشتر گفت: حرکت کارون‌های پیاده و سواره و راه اندازی مواکب اربعین با توجه به شرایط موجود در مرزها و تصمیمات اتخاذ شده در این باره ممنوع است. به گزارش شوشترنامه| حسین پنبه‌دانه‌پور در گفت و گوی اختصاصی با شوشترنامه اظهار داشت: امسال بر اساس تصمیم اتخاذ شده در کشور عراق به دلیل شیوع […]

حرکت کارون و برپایی مواکب اربعین در شوشتر ممنوع است

فرماندار شوشتر گفت: حرکت کارون‌های پیاده و سواره و راه اندازی مواکب اربعین با توجه به شرایط موجود در مرزها و تصمیمات اتخاذ شده در این باره ممنوع است.

به گزارش شوشترنامه| حسین پنبه‌دانه‌پور در گفت و گوی اختصاصی با شوشترنامه اظهار داشت: امسال بر اساس تصمیم اتخاذ شده در کشور عراق به دلیل شیوع بیماری کرونا هیچ زائری برای ایام اربعین پذیرفته نمی‌شود و بر همین اساس مرزها نیز پذیرای مشتاقان حسینی نیستند، بر این اساس هیچ موکبی در مسیرهای منتهی به مرزها راه اندازی نشده است و نخواهد شد؛ پس حرکت کارون و برپایی مواکب اربعین نیز در شهرستان انجام نمی‌شود.

وی عنوان کرد: در سطح شهرستان شوشتر نیز به دلیل اینکه شرایط شیوع بیماری به وضعیت قرمز رسیده است هیچ موکبی راه اندازی نمی‌شود و کاروانی نیز حرکت نخواهد کرد، از مشتاقان امام حسین(ع) خواستارم در این زمینه با مسئولان همکاری کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: ان‌شاالله با همکاری و تلاش در خود مراقبتی و سختکوشی کادر درمان این بیماری با عنایت اهل‌بیت در اسرع وقت از بین خواهد رفت و مشتاقان مراسم اربعین عزاداری خود را در این ایام و حرکت دسته‌های عزاداری و موکب‌ها را سال آینده دایر کنند و در سال جاری از چنین اقداماتی خودداری فرمایند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.