Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13735
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 17 سپتامبر 2020 - 16:05 | ارسال توسط :

سرگردانی خانواده‌ها در شهرستان شوشتر برای آموزش حضوری یا غیرحضوری

شوشترنامه| پس از برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در روز چهارشنبه در شوشتر و قرمز شدن شهرستان در ابتلا به کرونا و دستورالعمل تبدیل آموزش حضوری به غیرحضوری در صورت قرمز شدن شهرها هنوز در این باره تصمیم راسخی اتخاذ نشده است. به گزارش شوشترنامه| در حالی که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا […]

سرگردانی خانواده‌ها در شهرستان شوشتر برای آموزش حضوری یا غیرحضوری

شوشترنامه| پس از برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در روز چهارشنبه در شوشتر و قرمز شدن شهرستان در ابتلا به کرونا و دستورالعمل تبدیل آموزش حضوری به غیرحضوری در صورت قرمز شدن شهرها هنوز در این باره تصمیم راسخی اتخاذ نشده است.

به گزارش شوشترنامه| در حالی که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در مناطق با رنگ‌بندی قرمز باید به صورت ۱۰۰ درصد مجازی برگزار شود و در روزهای گذشته آموزش در استان قم نیز مجازی اعلام شد باز هم پس از اعلام قرمز بودن شش شهر در استان خوزستان که شوشتر نیز در این شهرها قرار دارد هنوز برای مجازی شدن آموزش در سطح شهرستان شوشتر تصمیمی اتخاذ نشده است.

بر اساس پیام‌های دریافتی از سوی خانواده‌ها مدارس و آموزش و پرورش شهرستان در پیامی اعلام کرده‌اند که مدارس به صورت حضوری برای آموزش فعال هستند و خانواده‌ها مختار به فرستادن و یا نفرستادن فرزندانشان به مدارس‌اند، این درحالی است که باید آموزش از سوی مراجع تصمیم‌ساز در این زمینه مجازی اعلام شود نه توپ انتخاب در زمین خانواده ها بیافتد.

سرباز زدن از اتخاذ تصمیم راسخ، عدم پایبندی به مصوبات ستاد ملی کرونا و نبود اختیار در زمینه تصمیم‌گیری درباره ابلاغیه‌های این مهم در شهرستان‌ها باعث شده تا رفتارهای متناقض با اولیا و دانش‌آموزان باعث سرگردانی و بروز مشکلاتی برای خانواده‌ها شده است.

آنچه در این بین بسیار حائز اهمیت است اتفاقاتی است که در هفته های آینده رخ خواهد داد، شیوع بیماری در سطح جامعه، دانش آموزان و خانواده‌ها در هفته‌های آینده می‌تواند به چالشی بزرگ برای کادر درمان و مراکز بهداشتی تبدیل شود، البته همین الان هم چنین چالشی در حال رخداد است.

به نظر می‌رسد درباره مسائل مرتبط با بیماری کرونا در سطح شهرستان شوشتر باید تصمیماتی قاطع اتخاذ شود، در این زمینه انداختن توپ در میدان خانواده‌ها برای اختیاری بودن حضور در مدارس برای دانش‌آموزان تاحدی سرباز زدن از اتخاذ تصمیمات سرنوشت ساز در این زمینه است.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۱
  1. admin :
    17 سپتامبر 20

    وضعیت در سطح شهرستان شوشتر قرمز شده است، ولی هنز مسئولان جرات تصمیم گیری درباره آموزش حضوری یا غیرحضوری را ندارند، این یک آفت برای مدیریت بیماری است البته شاید این نبود جرات از نداشتن اختیار قانونی باشد، اختیاراتی که در ستاد ملی کرونا متمرکز شده است و استان ها و شهرستان ها تنها ارسال کننده وضعیت و منتظر تصمیم میدران ارشد در تهران باشند واقعا افتضاح مدیریتی است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.