Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 14787
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ | ارسال توسط :

تعداد ردصلاحیت‌های هیات اجرایی بیش از هیئت نظارت است/ اعمال نظر در هیات نظارت انجام نشده/ آنچه دخالت من در تائید صلاحیت‌ها عنوان می‌شود تهمت و دروغ است

شوشترخبر| بیانیه مهم نماینده مردم (سهراب گیلانی )  به مناسبت انتخابات شوراها صادر شد. مردم شریف شهرستان های شوشتر و گتوندبا سلام و تحیات الهی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و قبولی طاعات و عبادات روزه داران و مردم مومن. ? اخیراً اظهار نظرهای متفاوتی در خصوص رد صلاحیت کاندیداهای محترم در […]

تعداد ردصلاحیت‌های هیات اجرایی بیش از هیئت نظارت است/ اعمال نظر در هیات نظارت انجام نشده/ آنچه دخالت من در تائید صلاحیت‌ها عنوان می‌شود تهمت و دروغ است

شوشترخبر| بیانیه مهم نماینده مردم (سهراب گیلانی )  به مناسبت انتخابات شوراها صادر شد.

مردم شریف شهرستان های شوشتر و گتوند
با سلام و تحیات الهی

ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و قبولی طاعات و عبادات روزه داران و مردم مومن.

? اخیراً اظهار نظرهای متفاوتی در خصوص رد صلاحیت کاندیداهای محترم در شوشتر و گتوند مطرح گردیده و بعضا نسبت ناروا به اینجانب داده اند چند نکته را برای شفاف سازی تقدیم میدارم.

۱. تعدادی از کاندیداهای عزیز از سوی هیئت های اجرایی محترم شوشتر و گتوند رد صلاحیت شده اند که بیش از تعداد رد صلاحیت شده از سوی هیئت های نظارت می باشند بدیهی است باید این دسته از رد صلاحیت شده ها توسط هیئت های اجرایی پاسخ داده شود.

۲. قضاوت و رای هیئت های نظارت هر دو شهرستان صرفاً بر اساس استعلامات اخذ شده از سوی مراجع پنج گانه بوده است و هیئت های نظارت از اعمال نظرات استصوابیه خودداری کرده اند.


۳. همه ی کاندیداهای رد صلاحیت شده مجاز هستند اعتراض خود را به هیئت نظارت استان تقدیم دارند تا در یک فضای عادلانه از خود دفاع کنند.

۴. آنچه را که دخالت اینجانب در رد صلاحیت ها در این روزها نسبت می دهند دروغ و تهمت ناروایی است که بی شک روزی این دروغگویی ها برای شما مردم عزیز آشکار خواهد شد.

۵. بعضی از کاندیداهای رد صلاحیت شده در ملاقات با اینجانب درخواست کمک کردند، که صادقانه و بدون شرط و منت به عنوان کسی که قانون به او اجازه رسیدگی داده است قول مساعدت داده ام.

من الله توفیق
سهراب گیلانی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.