Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 14501
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲, یادداشت‌ها تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ | ارسال توسط :

آمار دانشکده علوم پزشکی؛ هشداری برای پایان رنگ‌بازی‌ها

مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار| در آمار منتشر شده دانشکده علوم پزشکی شوشتر در ۱۴ روز گذشته ۱۷ نفر و همین امروز هم یک زن فوت شده است.رئیس علوم پزشکی شوشتر امروز با شجاعت از وضعیت قرمز شوشتر برخلاف رنگ‌بندی اعلام شده سخن گفته است، ضمن تجلیل از درآیت و تدبیر وی در هشدار بی‌پرده صادر شده از […]

آمار دانشکده علوم پزشکی؛ هشداری برای پایان رنگ‌بازی‌ها

مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار| در آمار منتشر شده دانشکده علوم پزشکی شوشتر در ۱۴ روز گذشته ۱۷ نفر و همین امروز هم یک زن فوت شده است.
رئیس علوم پزشکی شوشتر امروز با شجاعت از وضعیت قرمز شوشتر برخلاف رنگ‌بندی اعلام شده سخن گفته است، ضمن تجلیل از درآیت و تدبیر وی در هشدار بی‌پرده صادر شده از مردم شریف شوشتر می‌خواهم رعایت دستورالعمل‌ها را جدی بگیرند.
رنگ‌بندی‌های کرونایی تنها یک رنگ است-قصد خدشه وارد کردن به رنگ‌بندی‌ها ره ندارم- ولی بی‌شک نباید گول این رنگ‌ها را خورد چون چنین رنگ‌بندی‌هایی بر اساس فرمول‌ها، شاخص‌ها، آیتم‌های اجتماعی و… تعیین می‌شوند و برخی-و شاید خوش بینانه باشد که بگویم برخی و بهتر است بگویم در بیشتر مواقع- به دلیل میانگین بودن شاخص‌های متاثره نمی‌تواند نمایش دهنده واقعیت موجود در وضعیت بیماری باشند.
مردم بهتر است با حفاظت از خود در برابر کرونا حال چه کرونای ووهانی، انگلیسی، برزیلی و… از بروز مشکلات جلوگیری کنند، مشکلاتی که می‌تواند بسیار سخت و دردناک باشد.
مسئولان مدیریت بیماری در شهرها نیز تنها با گفتن و بیانیه، اطلاعیه و توییت نمی‌توانند از خود رفع مسئولیت کنند و امروز مسئولیت حفاظت از جان مردم برعهده همین مسئولان است ضمن تقدیر از تلاش آنها توجه بیشتر به این امور را خواستارم.

نویسنده : مجتبی نارنج پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.