Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 12627
  پرینتخانه » تیتر۲ تاریخ انتشار : 01 می 2019 - 16:06 | ارسال توسط :

پرداخت حقوق و بهبود سیما و منظر شهری اولویت کاری شهردار باشد

به گزارش شوشترنامه، فرماندار شوشتر گفت: پرداخت حقوق و بهبود شرایط سیما و منظر شهری در سطح شوشتر در اولویت کاری شهردار جدید باشد و در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند. حسین پنبه دانه پور در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر که به منظور معارفه شهردار جدید با حضور نماینده مردم شوشتر و گتوند […]

پرداخت حقوق و بهبود سیما و منظر شهری اولویت کاری شهردار باشد

به گزارش شوشترنامه، فرماندار شوشتر گفت: پرداخت حقوق و بهبود شرایط سیما و منظر شهری در سطح شوشتر در اولویت کاری شهردار جدید باشد و در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

حسین پنبه دانه پور در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر که به منظور معارفه شهردار جدید با حضور نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس که معین شهرستان شوشتر برای نوسازی و بهسازی مناطق سیل زده است، ترتیب داده شده بود، اظهار کرد: مهندس اسکندری در دوره پنج ماهه سرپرستی خود در شهرداری کارنامه قابل قبولی ارائه کرده است و به نحوی حضورش در سمت شهردار مطالبه عمومی محسوب می شد.

وی افزود: شهردار در دوران سرپرستی توانست در پرداخت حقوق و مزایا، امور عمرانی و… قدم هایی بردارد ولی لازم است در پرداخت حقوق های معوق و سیما و منظر شهری اهتمام ویزه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: شوشتر دارای رودخانه و خاک حاصلخیز است، نباید در سطح شهر شوشتر شاهد فضای زرد باشیم، از توان انجمن های مردم نهاد برای بهبود شرایط فضای سبز شوشتر بهره ببرید.

*در سیل هرچه بود زیبایی و وحدت بود

فرماندار شوشتر در بخش دیگری از این جلسه درباره تشریح مناطق سیل زده گفت: به زودی اولین کلنگ زنی واحدهای ساختمانی برای سیل زدگان استان خوزستان در شعیبیه شوشتر انجام خواهد شد و انشاءالله با حضور دکتر شریعتی استاندار محترم این مراسم برگزار می شود.

پنبه دانه پور با اشاره به معارفه شهردار جدید شهر شوشتر اظهار کرد: از اینکه نیرویی بومی و جوان به عنوان شهردار به انجام وظیفه خواهد پرداخت خرسندیم و امیدوارم که این انتخاب برای شهر دارالمومنین مبارک باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر ضمن تشکر از تمام کسانی که در مسئله سیلاب شعیبیه تلاش کردند اذعان داشت: علیرغم تمام سختی ها وحدت، همدلی و همراهی مردم و مسئولین بسیار زیبا و نشان دهنده این بود که مردم پا به پای مسئولان و مسئولان هم پا به پای مردم در مهربانی و کمک به یکدیگر شانه به شانه قدم بر می دارند.

وی افزود: باید از نیروهای مسلح ارتش، سپاه، بسیج، روحانیت معظم و بسیاری دیگر که ممکن است از قلم بیفتند، قدردانی ویژه ای داشته باشم که کمک یدی و فیزیکی می کردند. صحنه های جالبی که مردم و مسئولین در کنار هم آفریدند قطعاً خاری خواهد بود که چشم دشمنان را نشانه می گیرد.

وی از گیلانی نماینده شوشتر و گتوند در مجلس نیز تشکر کرد و گفت: در بسیاری از مقاطع حساس در روزهای بحران شعیبیه، آقای گیلانی با تلاش ها و دلسوزی های خود، کمک های شایانی در ارسال ماشین آلات از استان های دیگر و بسیاری اقلام مورد نیاز داشته و ما را یاری کردند که جای تقدیر دارد. همچنین حضور مداوم در منطقه و بازدیدهای شبانه و روزانه ایشان باعث تزریق انگیزه مضاعف به همه مسئولین و مردم و جوانان می شد که از این بابت نیز از ایشان ممنونیم.

خبرنگار: مجتبی نارنج پور

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۱
  1. آموزگار :
    10 مه 19

    سلام امیدواریم که شهردار جدید بتواند در جهت بهسازی و زیبا سازی شهر تلاش نمایند. فضای سبز مناطق بلوار عمار و فرهنگ شهر با توجه به جمعیت آن بسیار اندک است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.