Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20232
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴ | ارسال توسط :

تصمیم دیرهنگام تعطیلی مدارس نوبت عصر ۸ شهرستان

شوشترخبر| پس از آنکه کارگروه اضطرار آلودگی‌هوای خوزستان به دلیل تصمیم اشتباه شامگاه گذشته دانش‌آموزان را در شهرهای مختلف و در شرایط بد آب و هوایی راهی مدارس کرد، برای نوبت عصر امروز از تصمیم جدید خود رونمایی کرده و تعطیلی مدارس در ۸ شهرستان خوزستان را ابلاغ کرد. بر اساس تصمیم جدید کارگروه مذکور؛ […]

تصمیم دیرهنگام تعطیلی مدارس نوبت عصر ۸ شهرستان

شوشترخبر| پس از آنکه کارگروه اضطرار آلودگی‌هوای خوزستان به دلیل تصمیم اشتباه شامگاه گذشته دانش‌آموزان را در شهرهای مختلف و در شرایط بد آب و هوایی راهی مدارس کرد، برای نوبت عصر امروز از تصمیم جدید خود رونمایی کرده و تعطیلی مدارس در ۸ شهرستان خوزستان را ابلاغ کرد.

بر اساس تصمیم جدید کارگروه مذکور؛ همه مدارس نوبت عصر در ۸ شهرستان استان غیر حضوری اعلام شدند و در بستر شاد فعال خواهند بود.

بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به وقوع پدیده گردوغبار و پیش بینی تداوم آن کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستان، دبستان، متوسطه اول، متوسطه دوم و دانشگاه‌ها در نوبت عصر شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، شوش و کرخه بصورت غیرحضوری اعلام شدند.

فارغ از دیر اعلام شدن این تعطیلی و سردرگمی خانواده‌ها در این هشت شهرستان، در این تصمیم هنوز درباره سایر شهرهای استان که درگیر گرد و غبار شده‌امد و یا تا پایان تایم عصر مدارس درگیر می‌شوند هیچ اظهار نظری نشده است.

بیشتر بخوانید


نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.