Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 18387
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ | ارسال توسط :

بانک صادرات همه تسهیلات مورد نیاز طرح‌های توسعه‌ای و جانبی کشت و صنعت امام خمینی(ره) را تامین می‌کند

آذر کرمعلی زاده-سردبیر| به گزارش شوشترخبر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، سهراب گیلانی اظهار داشت: به درخواست و پیگیری انجام شده جلسه‌ای در،دفتر دکتر ایمانی مدیرعامل بانک صادرات با حضور مدیر عامل توسعه نیشکر و مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) برگزار شد. وی خاطر […]

بانک صادرات همه تسهیلات مورد نیاز طرح‌های توسعه‌ای و جانبی کشت و صنعت امام خمینی(ره) را تامین می‌کند

آذر کرمعلی زاده-سردبیر| به گزارش شوشترخبر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، سهراب گیلانی اظهار داشت: به درخواست و پیگیری انجام شده جلسه‌ای در،دفتر دکتر ایمانی مدیرعامل بانک صادرات با حضور مدیر عامل توسعه نیشکر و مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد که تسهیلات مورد نیاز برای اجرای طرح‌های در حال اجرای کشت و صنعت امام خمینی(ره) از سوی بانک صادرات تامین شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی که ناظر اشتغال خوزستان نیز است، عنوان کرد: توسعه در شرکت‌های فعال و در حال تولید باعث رونق اشتغال در منطقه می‌شود و به این دلیل این جلسه در دفتر مدیرعامل بانک صادرات برگزار شده است.

نویسنده : آذر کرمعلی زاده-سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.