Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13227
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 04 فوریه 2020 - 17:45 | ارسال توسط :

صنایع پتروشیمی| شوشتر به جمع تولیدکنندگان بنزین پیوست

فرماندار شوشتر گفت: به منظور تولید بنزین و گازوئیل در شهرستان شوشتر شرکت پارس پترو شوشتر افتتاح می‌شود، این شرکت تولیدات متعددی در حوزه سوخت دارد. حسین پنبه‌دانه‌پور در گفت و گویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار داشت: شرکت پارس پترو شوشتر یک مینی پالایشگاه است که توسط بخش خصوصی در شهرستان شوشتر راه اندازی شده […]

صنایع پتروشیمی| شوشتر به جمع تولیدکنندگان بنزین پیوست

فرماندار شوشتر گفت: به منظور تولید بنزین و گازوئیل در شهرستان شوشتر شرکت پارس پترو شوشتر افتتاح می‌شود، این شرکت تولیدات متعددی در حوزه سوخت دارد.

حسین پنبه‌دانه‌پور در گفت و گویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار داشت: شرکت پارس پترو شوشتر یک مینی پالایشگاه است که توسط بخش خصوصی در شهرستان شوشتر راه اندازی شده است.

فرماندار شوشتر خاطر نشان کرد: این شرکت قابلیت تولید روزانه ۵۰۰ تن بنزین دارد و محصولاتی مانند بنزین‌های یورو یک، دو، سه و چهار و گازوئیل را تولید می‌کند.

وی به پرداخت تسهیلات دولتی به این طرح بزرگ سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری یکهزار میلیارد ریال و اشتغال‌زایی مستقیم ۸۰ نفر راه اندازی شده است.

وی به ارزآوری این شرکت نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر برای فروش محصول این شرکت قراردادهایی با طرف‌های افغانستانی، پاکستانی، هندی و عربی منعقد شده است و محصول این شرکت پیش فروش شده است.

پنبه‌دا‌نه‌پور خاطر نشان کرد: از ۵۰۰ تن مواد اولیه‌ای که در روز به این شرکت تحویل می‌شود ۶۰ درصد به انواع بنزین و ۴۰ درصد به گازوئیل تبدیل می‌شود.

به گزارش شوشترنامه، شرکت صنعتی پارس پترو شوشتر (سهامی خاص) به منظور رونق صنعت نفت و پالایش در بخش خصوصی و با هدف برعهده گرفتن بخشی از بار صادرات کشور همراه با تولید هیدروکربن های سبک و سنگین با گستره فعالیت تولید حدود ۱۲ محصول و دامنه کاری بیش از ۴۵ فرآورده نهایی با فرمول های متفاوت با بهره گیری از دانش روز جهانی متخصصان در زمینه پالایشگاه های کوچک با تجهیزات، فن آوری و ابزارآلات صد درصد داخلی طراحی، ساخت، تجهیز و راه اندازی گردیده است.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۲
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.