Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19325
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴ | ارسال توسط :

ورودی‌های شوشتر نیازمند تغییر و زیباسازی است

شوشترخبر| جلسات ستاد نوروزی کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شوشتر با حضور اعضای شورای شهر ، سرپرست و مدیران شهرداری در سالن جلسات شورای شهر برگزارشد. در ابتدای این جلسه علیرضا تقی پور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شوشتر با ارائه گزارشی از جلسات پیشین و اجرا شدن مصوبات این جلسات باتشکر […]

ورودی‌های شوشتر نیازمند تغییر و زیباسازی است

شوشترخبر| جلسات ستاد نوروزی کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شوشتر با حضور اعضای شورای شهر ، سرپرست و مدیران شهرداری در سالن جلسات شورای شهر برگزارشد.

در ابتدای این جلسه علیرضا تقی پور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شوشتر با ارائه گزارشی از جلسات پیشین و اجرا شدن مصوبات این جلسات باتشکر از تلاشهای شبانه روزی مجموعه خدمات شهر گفت: خود شخصا شاهد این  تلاشهای بی وقفه در جهت رضایت مندی همگانی بوده ام و با توجه به امکانات موجود از عملکرد سیدحسین محمدنژاد معاون خدمات شهری شهرداری شوشتر رضایت خود را اعلام می دارم و به اتفاق سایر همکاران در شورا تلاش خواهیم کرد که با مرتفع کردن مشکلات موجود ، سطح خدمات دهی به شهروندان عزیز شوشتر را به نقطه مطلوب تر برسانیم.

رئیس کمیسون خدمات شهری شورای شهر شوشتر با اشاره به مصوبات پیشین جلسات ستاد نوروزی این کمیسیون گفت: با بررسی و نظارتهایی که صورت گرفته بسیاری از این مصوبات اجرایی شده است و تمام تلاشهای مجموعه شهرداری باید بر اجرایی شدن سایر بندهای  مصوبات ستاد نوروزی به کار بسته شود تا امسال نوروز متفاوتی را شاهد باشیم و مشکلات سالهای پیش را نیز شاهد نباشیم.

وی ورودیهای شهر را أیینه ای تمام نما از سایر نقاط شهر دانست و گفت: متاسفانه در بعضی نقاط ورودیهای شهرستان در شان  شهر دارالمونین و تاریخی شوشتر نیست و هر مسافر یا میهمانی که برای اولین بار از این ورودیها گذر کند  با یک تصور و پیش زمینه بعضا نادرست از شهر دارالمومنین و تاریخی شوشتر، وارد شهر خواهد شد و این اصلا زیبنده یک شهر گردشگر پذیر که در سال پیش در صدر پذیرش میهمانان نوروزی در سطح شهرهای استان خوزستان قرار گرفت، نیست.

تقی پور گفت: نباید تنها به  نخاله برداری ورودیهای شهر جهت استقبال از نوروز اکتفا کنیم و حتما باید روشنایی و گل کاری  ورودیها به سرعت اما در عین حال با کیفیت انجام شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شوشتر با بر شمردن برخی مشکلات در جهت استقبال شایسته از نوروزی گفت: روشنایی ورودیها مانند اهواز، دزفول، مسجدسلیمان باید در اولویت قرار گیرد، روشنایی باقی مانده پارک جزیزه به فوریت در دستور کار قرارگیرد، نظارت بر عملکرد پارک جزیزه که به تازگی به بخش خصوصی برون سپاری شده با دقت انجام شود و ساخت ظرفشویی که در سالهای پیش مورد تقاضا و درخواست همشهریان و میهمانان استفاده کنده  بوده  در چند نقطه از این پارک در دستور کار باشد.

وی عنوان کرد: خرید مخازن زباله ۱۱۰۰و۷۷۰لیتری، خرید گل و گیاه، درخت ودرختچه با الویت درختان بومی و سازگار با اقیم شهرستان با توجه به فصل کاشت مورد توجه قرار گیرد.

تقی‌پور گفت: بهسازی و تکمیل مبلمان شهری مانند رنگ آمیزی پایه چراغهای پارکی با رنگهای شاد که در نشاط و روحیه شهروندان تاثیر مثبت دارد، تهیه و نصب مجموعه بازی کودکان در پارکهای پر تردد ، نصب نیمکت و سطل زباله های پارکی، آسفالت بلوارهای ورودی شهر با توجه به اعتبارهای مالی ایجاد شده، خرید و ساخت المانهای نوروزی متناسب با شهر دارالمومنین و کهن شوشتر از دیگر موضوعات مطرح شده توسط رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شوشتر در جلسه ستاد نوروزی این شورا بود.

تقی پور در پایان از اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری شوشتر درخواست نمود  تامین اعتبار خرید یک دستگاه خودرو مکانیزه جاروب و لجن کش در راستای پاکیزگی معابر شهری را مورد توجه قرار دهند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.