Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19322
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ | ارسال توسط :

تخفیف ۵۰ درصدی در عوارض پروانه ساخت در بافت‌های فرسوده

شوشترخبر| ترمیم بافت های فرسوده شهرها و روستاها دراولویت کاری دستگاه های مسئول قرار گیرد جلسه بررسی دستورالعمل تخفیف ۵۰ درصدی در عوارض پروانه ساخت در بافت‌های فرسوده به ریاست مهندس رضا آشتاب مدیر ستاد بازآفرینی شهرداری شوشتر و با حضور روسا و کارشناسان معاونت شهرسازی و ساختمانی برگزار شد . در نوسازی بافت‌های فرسوده […]

تخفیف ۵۰ درصدی در عوارض پروانه ساخت در بافت‌های فرسوده

شوشترخبر| ترمیم بافت های فرسوده شهرها و روستاها دراولویت کاری دستگاه های مسئول قرار گیرد

جلسه بررسی دستورالعمل تخفیف ۵۰ درصدی در عوارض پروانه ساخت در بافت‌های فرسوده به ریاست مهندس رضا آشتاب مدیر ستاد بازآفرینی شهرداری شوشتر و با حضور روسا و کارشناسان معاونت شهرسازی و ساختمانی برگزار شد .

در نوسازی بافت‌های فرسوده می‌توان دو هدف ارتقای امنیت جانی ساکنان و سلامت و بهداشت محیط زندگی را برای ساکنان این بافت‌ها فراهم کرد، در بافت‌های فرسوده با پدیده بدمسکنی و سقف‌های لرزان مواجه‌ایم که در صورت وقوع زلزله جان ساکنان آن در خطر است و این سقف‌ها بر سر ساکنانشان آوار می‌شود.

بنابراین هدف اصلی در شرکت بازآفرینی شهری ایران نوسازی بافت‌های فرسوده است. علاوه بر خانه‌های قدیمی از شرایط مناسبی برای زندگی سالم و بهداشتی برخوردار نیستند و مشکلات خاص بهداشتی در آن‌ها وجود دارد .

مهندس رضا آشتاب در این جلسه با اشاره به صورتجلسه ستاد بازآفرینی شهری و اهمیت نوسازی مسکن، گفت: بسته های پیشنهادی تشویقی برای ساخت و ساز در بافت های فرسوده ناکارامد شهری تعریف شده است.

وی افزود: بر این اساس، در راستای سیاست های مدیریت شهری جهت رفاه حال شهروندان ، تخفیف عوارض به میزان ۵۰ درصد جهت صدور پروانه در بافت های فرسوده در نظر گرفته شده است.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.