Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 14156
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ | ارسال توسط :

رکوردشکنی علوم پزشکی شوشتر در تست کرونا

شوشترخبر| معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه، تیم های مراقبت و رهگیری معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی با گرفتن یکهزار و چهل و هشت مورد تست کرونا، رکورد انجام بیشترین تعداد تست کرونا در یک روز را شکستند. دکتر نایب فدائی افزود: روز گذشته ۹۴۹ مورد رپید تست (آزمایش […]

رکوردشکنی علوم پزشکی شوشتر در تست کرونا

شوشترخبر| معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه، تیم های مراقبت و رهگیری معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی با گرفتن یکهزار و چهل و هشت مورد تست کرونا، رکورد انجام بیشترین تعداد تست کرونا در یک روز را شکستند.


دکتر نایب فدائی افزود: روز گذشته ۹۴۹ مورد رپید تست (آزمایش فوری) و ۹۹ مورد تست PCR کرونا در مرکز ۱۶ ساعته، بیمارستان ها، مطب ها و محل نمونه گیری سیار از مراجعین، رهگذران، بستگان بیماران کووید مثبت و افراد دارای علامت گرفته شده که از این تعداد، جواب ۵۰ نمونه رپید تست و ۳۴ نمونه PCR مثبت اعلام شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اظهار کرد: تمامی افرادی که جواب نمونه کرونا آن ها مثبت شده براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت تحت مراقبت و رهگیری قرار گرفته و تعدادی بصورت قرنطینه درمنزل و تعدادی از آنان نیز برای اقدامات درمانی به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) ارجاع شده اند.

دکتر فدائی در پایان اظهار کرد: یکی از مهمترین تاکیدات وزارت بهداشت در کشور و بخصوص در مناطقی که وضعیت قرمز دارند، بیماریابی گسترده و گرفتن تست از همه افراد جامعه با حداکثر توان است که منتج به شناسایی، رهگیری، قرنطینه و درمان بیماران خواهد شد و ما نیز تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت کادر بهداشت که خدمتگزاران مردم هستند این روند را ادامه دهیم.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.