Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 14154
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۴۲ | ارسال توسط :

دو مدرسه در شعیبیه ساخته می‌شود

شوشترخبر| عملیات ساخت دو فضای آموزشی با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر (عج) در شعیبیه شوشتر آغاز شد با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان عملیات ساخت دو فضای آموزشی در شعیبیه شوشتر آغاز شد. مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در این مراسم ضمن قدردانی از اقدام […]

دو مدرسه در شعیبیه ساخته می‌شود

شوشترخبر| عملیات ساخت دو فضای آموزشی با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر (عج) در شعیبیه شوشتر آغاز شد

با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان عملیات ساخت دو فضای آموزشی در شعیبیه شوشتر آغاز شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در این مراسم ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه خیرین در ساخت فضاهای آموزشی اظهار داشت : خوشبختانه با مشارکت بنیاد برکت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اقدامات بسیار خوبی در مناطق کم برخوردار بخش شعیبیه شوشتر که فاقد فضای آموزشی بودند صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد : امسال با همکاری و مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) و بسیج سازندگی ۳۴ پروژه در حال اجرا است که امیدواریم با ادامه این همکاری مشکل کمبود فضاهای آموزشی در مناطق مختلف این استان تا حد قابل‌قبولی برطرف شود.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان تصریح کرد : امروز عملیات ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه دخترانه با زیربنای ۳۳۰ مترمربع در روستای علیه و یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای ابوگروا دو با زیربنای ۱۱۰ متر مربع با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی عصر (عج) در شعیبیه غربی شوشتر بصورت همزمان آغاز شد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : ایرنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.