Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19615
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار خوزستان, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۰۸ | ارسال توسط :

صغری گنج مدیر سابق شبکه‌بهداشت این بار معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شد

شوشترخبر| در حالی که بسیاری بر این باور بودند که ممکن است تیم جدید در دانشکده علوم پزشکی فعالیت بیشتر، نیروی جدید و بکارگیری کادر مجرب را در دستور کار قرار دهد، درپی استعفای دکتر احسان هدایتی از سمت خود بار دیگر صغری گنج که چند سالی برای اخذ تخصص در رشته بی‌هوشی مشغول تحصیل […]

صغری گنج مدیر سابق شبکه‌بهداشت این بار معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شد

شوشترخبر| در حالی که بسیاری بر این باور بودند که ممکن است تیم جدید در دانشکده علوم پزشکی فعالیت بیشتر، نیروی جدید و بکارگیری کادر مجرب را در دستور کار قرار دهد، درپی استعفای دکتر احسان هدایتی از سمت خود بار دیگر صغری گنج که چند سالی برای اخذ تخصص در رشته بی‌هوشی مشغول تحصیل بود معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر در این جلسه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دانشکده اگر هر کسی ایده ی جدیدی در راستای افزایش درآمدها داشته باشد از ایده وی حمایت خواهد شد. چرا که راه های افزایش درآمد در علوم پزشکی محدود نیست و حوزه درمان به راحتی می تواند در این زمینه فعالیت های بسیاری داشته باشد.

علی مرد افزود: برای افزایش درآمد می توان گردشگری سلامت را در این شهرستان راه اندازی و از الگوهای موفق در کشور نیز بهره گرفت.

در ادامه ابراهیمی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده نیز اظهار کرد: در جهت افزایش درآمدهای دانشکده تدابیری همچون برون سپاری، بی.او.تی(B.O.T)، گردشگری سلامت، جذب پزشکان و نهایتاً رضایت مندی بیماران وجود دارد که در این خصوص باید بیشتر اندیشیده شود. لذا ما منتظر ارائه طرح های جدید در خصوص افزایش درآمد هستیم.

شایان ذکر است دکتر گنج سوابقی همچون رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوشتر، معاون درمان و معاون بهداشتی را .در کارنامه خود جای داد

باید دید سایر تغییرات در این دانشکده بر اساس نقشه راه پدرخوانده‌های بهداشت و درمان و بازآزمایی تجربه‌های ناموفق گذشته رخ می‌دهد؟

نویسنده : سردبیر ۷۲۰۰۶ | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.