Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 14253
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ | ارسال توسط :

ابراز رضایت مشاور وزیر بهداشت از عملکرد امور سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت شوشتر

شوشترخبر|دکتر کاوه مشاور وزیر بهداشت در دیدار با مهندس بااحمدی معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی شوشتر و مسئول امور سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت، ضمن ابراز رضایت از مشارکت فعال خیرین شوشتر، از حمایت کامل وزارت بهداشت برای تکمیل پروژه های بزرگ خیرساز حوزه سلامت در سال ۱۴۰۰ خبر داد. دکتر مهرنوش کاوه مشاور […]

ابراز رضایت مشاور وزیر بهداشت از عملکرد امور سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت شوشتر

شوشترخبر|دکتر کاوه مشاور وزیر بهداشت در دیدار با مهندس بااحمدی معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی شوشتر و مسئول امور سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت، ضمن ابراز رضایت از مشارکت فعال خیرین شوشتر، از حمایت کامل وزارت بهداشت برای تکمیل پروژه های بزرگ خیرساز حوزه سلامت در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

دکتر مهرنوش کاوه مشاور وزیر بهداشت در امور خیرین و سازمان های مردم نهاد در این دیدار، پس از بررسی گزارش های ارائه شده از سوی مهندس بااحمدی ، عملکرد دانشکده علوم پزشکی شوشتر را مطلوب و تحسین برانگیز دانست و نسبت به جلب مشارکت های خیرین با برنامه های هدفمند بدون مرز برای اجرای پروژه های جدید، قول مساعد داد.

دکتر کاوه با اشاره به نگاه ویژه دکتر نمکی مقام عالی وزارت به مشارکت خیرین و سازمانهای مردم نهاد ، تقدیر از خیرین سلامت و معرفی آنان در سطح ملی را از اهداف آینده دانست و بر اقدام مبتنی بر علم و برنامه ریزی برای دستیابی به رضایت خیرین تاکید کرد.

در این نشست مقرر شد در صورت وجود برنامه های منطبق با سیاست های وزارت بهداشت و ارائه گزارش اقدامات، از طرح ها و پروژه های دانشکده علوم پزشکی شوشتر به طور ویژه حمایت شود.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.