Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 14251
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ | ارسال توسط :

۸۵ درصد تخت‌های ICU و ۶۰ درصد بخش‌های عادی برای مبتلایان کرونا تکمیل است

 شوشترخبر| معاون درمان علوم پزشکی شهرستان شوشتر گفت: در طول دو هفته گذشته تاکنون بیش از ۸۵ درصد از تخت‌های ICU بیمارستان شوشتر در اشغال بیماران کرونایی است. نوذر کلانتر اظهار کرد: از دو هفته گذشته تاکنون بیش از ۸۵ درصد از تخت‌های ICU و ۶۰ درصد بخش‌های عادی در بیمارستان‌های شهرستان شوشتر در اشغال بیماران کرونایی […]

۸۵ درصد تخت‌های ICU و ۶۰ درصد بخش‌های عادی برای مبتلایان کرونا تکمیل است

 شوشترخبر| معاون درمان علوم پزشکی شهرستان شوشتر گفت: در طول دو هفته گذشته تاکنون بیش از ۸۵ درصد از تخت‌های ICU بیمارستان شوشتر در اشغال بیماران کرونایی است.

نوذر کلانتر اظهار کرد: از دو هفته گذشته تاکنون بیش از ۸۵ درصد از تخت‌های ICU و ۶۰ درصد بخش‌های عادی در بیمارستان‌های شهرستان شوشتر در اشغال بیماران کرونایی است.

وی افزود: شهرستان شوشتر تاکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و همچنین از دو هفته گذشته تاکنون تعداد بیماران کرونایی در این شهرستان دو برابر شده است.

کلانتر در خصوص اینکه ۴۰ درصد از تست‌های پی سی آر در شهرستان مثبت اعلام می‌شوند، ادامه داد: وضعیت شهرستان شوشتر، سیر صعودی دارد و این وضعیت نگران‌کننده است.

وی با اشاره به اینکه در ماه گذشته ۱۰ نفر از بیماران کرونایی در شهرستان فوت شدند، بیان کرد: در بین این بیماران، یک جوان ۲۹ سال و بدون بیمار زمینه‌ای وجود داشت‌.

معاون درمان علوم پزشکی شهرستان شوشتر با تأکید بر اینکه از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان شوشتر کمتر شده و از این امر راضی نیستیم، ادامه داد: متأسفانه شاهد حضور همه اقشار در معابر و خیابان‌ها هستیم و این وضعیت در شهرستان شوشتر به شدت نگران‌کننده است.

وی در خصوص اینکه مراجعه زودهنگام به بیمارستان، مطب‌ها و مرکز ۱۶ ساعته باعث جلوگیری از شیوع بیماری می‌شود، گفت: از مردم درخواست می‌شود که هرگونه برگزاری تجمع‌ها، تردد بی مورد در شهر و روستاها، دوری از دید و بازدید و دور همی‌ها، استفاده از دو ماسک و قرنطینه افراد درگیر با این بیماری را رعایت کنند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.