Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 17062
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 11 دسامبر 2022 - 3:28 | ارسال توسط :

پرسنل آبفای شوشتر اعتصاب کردند

شوشترخبر| پرسنل آبفای شوشتر به دلیل عدم دریافت حقوق دو ماهه خود دست از کار کشیدند و اعتصاب کرده‌اند تا شاید برای رفع مشکل آنها چاره اندیشی شود. به گزارش شوشترخبر، پرسنل اداره آب و فاضلاب شهری و روستای شوشتر(آبفای شوشتر) به دلیل آنچه عدم دریافت حقوق خود در ماه‌های مهر، آبان عنوان شده است […]

پرسنل آبفای شوشتر اعتصاب کردند

شوشترخبر| پرسنل آبفای شوشتر به دلیل عدم دریافت حقوق دو ماهه خود دست از کار کشیدند و اعتصاب کرده‌اند تا شاید برای رفع مشکل آنها چاره اندیشی شود.

به گزارش شوشترخبر، پرسنل اداره آب و فاضلاب شهری و روستای شوشتر(آبفای شوشتر) به دلیل آنچه عدم دریافت حقوق خود در ماه‌های مهر، آبان عنوان شده است دست از کار کشیده‌اند تا مشکل آنها به نحوی حل شود.

این چندمین بار است که در سال جاری پرسنل اداره آب و فاضلاب برای دریافت حقوق‌های خود از اهرم اعتصاب استفاده می‌کنند، مشخص نیست مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان کی می‌خواهد برای رفع مشکلات پرداخت حقوق کارکنان اداره شهرستان شوشتر تمهیدی اساسی بیاندیشد.

بر این اساس، اداره آب و فاضلاب شوشتر از جمله اداراتی است که روزانه برای ارائه خدمات به شهروندان تلاش بسیار زیادی دارد، به رغم مشکلات بسیار زیاد شبکه فرسوده آب شهری و مشکلات متعدد در تامین آب سالم روستایی تلاش‌ها در این اداره مشهود و قابل تقدیر است ولی رفع مشکلات در حوزه پرداخت معوقات حقوق می‌تواند زمینه ساز ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان شود که لازم است مدیریت شهرستان شوشتر در این زمینه نیز اقدامی عاجل و تاثیرگذار داشته باشد.

ضرورت احساس می‌شود که پیگیری ها از حوزه مکاتبات اداری و نامه‌گاری قدری فرارتر رود زیرا در شرایط کنونی اعتصاب در اداره تاثیرگذاری مانند آبفا زیبنده شهرستان و حلال مشکلات زیربنایی در حوزه آب شهری نیست. (تصویر استفاده شده تزئینی و آرشیوی است)

نویسنده : مجتبی نارنج پور-دانشجوی دکترای جامعه شناسی | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.