Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 17056
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۴۳ | ارسال توسط :

حکم شهردار شوشتر بزودی صادر می‌شود

شوشترخبر| بر اساس اخبار موثق تائید شده، استعلام‌های شهردار منتخب شوشتر همه مثبت پاسخ داده شده است و فرآیند صدور حکم وی آغاز شده است. به گزارش شوشترخبر، منابع خبری شوشترخبر صدور استعلام‌های مثبت برای شهردار منتخب عبدالرحیم جافری را تائید کرده‌اند و این استعلام‌ها در استانداری خوزستان رسید شده است. منابع خبری تائید کرده […]

حکم شهردار شوشتر بزودی صادر می‌شود

شوشترخبر| بر اساس اخبار موثق تائید شده، استعلام‌های شهردار منتخب شوشتر همه مثبت پاسخ داده شده است و فرآیند صدور حکم وی آغاز شده است.

به گزارش شوشترخبر، منابع خبری شوشترخبر صدور استعلام‌های مثبت برای شهردار منتخب عبدالرحیم جافری را تائید کرده‌اند و این استعلام‌ها در استانداری خوزستان رسید شده است.

منابع خبری تائید کرده اند که استعلام گزینش شهردار منتخب شوشتر نیز در شرف تائید است و صدور پیش‌نویس حکم وی بلامانع است پس بزودی حکم جافری صادر خواهد شد.

*امیدواریم شهردار جدید موفق باشد

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر در گفت و گویی اختصاصی با شوشترخبر اظهار داشت: من هم از منابعی در استانداری خوزستان مطلع شده‌ام که استعلام‌های شهردار منتخب شوشتر همگی مثبت بوده و مشکل خاصی برای صدور حکم وی وجود ندارد.

دکتر محمدحسین پورمحمدی افزود: طولانی شدن زمان رسیدن پاسخ استعلام‌ها این نگرانی را برای اعضای شورای شهر ایجاد کرده بود که بار دیگر مشکلی برای صدور حکم منتخب شورا بوجود آمده باشد که این نگرانی‌ها رفع شد و بزودی شاهد صدور حکم شهردار شوشتر خواهیم بود.

وی عنوان کرد: امیدوارم که با صدور حکم شهردار شوشتر قدری مجموعه شهرداری منسجم‌تر برای جبران ماه‌های گذشته تلاش کنند تا بار دیگر امید با سرعت بیشتر آبادانی در سطح شهر در دل مردم زنده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: مهندس اسفندیاری سرپرست فعلی شهرداری شوشتر با تلاش شبانه‌روزی خود نگذاشته است که عقب‌ماندگی در سطح شهر بوجود آید و سرعت فعالیت‌ها و خدمات رسانی‌ها بسیار مناسب بوده و اقدامات دوران سرپرستی ایشان در سال‌های گذشته و ادوار سرپرستی در ادوار شورای شهر بی‌سابقه ارزیابی می‌شود که واقعا جا دارد از ایشان تقدیر ویژه به عمل آید.

نویسنده : سردبیر 72006 | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.