Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 14850
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۶:۱۳ | ارسال توسط :

۹۰درصد تخت های ICU شوشتر تکمیل است

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در چند روز اخیر میزان مراجعه به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر ثابت شده اما تعداد مراجعات همچنان بالا است.

۹۰درصد تخت های ICU شوشتر تکمیل است

شوشترخبر| معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در چند روز اخیر میزان مراجعه به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر ثابت شده اما تعداد مراجعات همچنان بالا است.

دکتر نوذر کلانترفرد اظهار کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد تخت‌های ICU و ۶۰ درصد تخت‌های عادی اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر اشغال هستند.

وی افزود: در چند روز اخیر میزان مراجعه به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر ثابت شده اما تعداد مراجعات همچنان بالا است.

کلانترفرد با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: از مردم می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به ادامه واکسیناسیون گروه‌های هدف، افزود: اسامی افراد بالای ۸۰ سال در سامانه سیب ثبت شده و می‌توانند حتی در روزهای تعطیل برای دریافت واکسن اقدام کنند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود: تاکنون ۳ هزار دوز واکسن به گروه‌های هدف در شوشتر تزریق شده است و واکسیناسیون برای هیچکدام از دریافت‌کنندگان،هیچ عارضه جدی نداشته است بنابراین افرادی که در نوبت واکسیناسیون قرار دارند و هنور واکسن دریافت نکرده‌اند می‌توانند با اطمینان خاطر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.