Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 13159
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ | ارسال توسط :

انتخابات شوشتر | در اغتشاش‌های آبان ماه مردم بساط فتنه را جمع کردند

امام جمعه شوشتر گفت: در اغتشاش‌های آبان سال‌جاری مقام معظم رهبری موضع گرفتند و مردم کار فتنهدرا یکسره کردند، این مردم هستند که با حضور خود همه چیز را تمام کردند. به گزارش شوشترنامه | آیت‌الله شکرالله سلیمانی در جلسه شورای اداری شوشتر اظهار داشت: مسئولان باید قدر مردم را بدانند و خدا را در […]

انتخابات شوشتر | در اغتشاش‌های آبان ماه مردم بساط فتنه را جمع کردند

امام جمعه شوشتر گفت: در اغتشاش‌های آبان سال‌جاری مقام معظم رهبری موضع گرفتند و مردم کار فتنهدرا یکسره کردند، این مردم هستند که با حضور خود همه چیز را تمام کردند.

به گزارش شوشترنامه | آیت‌الله شکرالله سلیمانی در جلسه شورای اداری شوشتر اظهار داشت: مسئولان باید قدر مردم را بدانند و خدا را در نظر گرفته و تنها به مردم خدمت کنند.

وی افزود: در قضیه آبان سال‌جاری همه دستگاه‌ها آمدند و فعالیت خود را ارائه کردند ولی آنچه باسط را جمع کرد مردم بودند، باید قدر این مردم را بدانیم، رهبری انقلاب در درس خارج فقه تبیین کردند و سپس مردم صفوف خود را جدا کرده و به صحنه آمدند.

وی تاکید کرد: مشروعیت ما در شرایط کنونی مردم هستند، آنچه از دستمان بر می‌آید باید به مردم خدمت کنیم و در این زمینه وقت و بی‌وقت معنا ندارد.

سلیمانی عنوان کرد: شما مسئولیت پذیرفته‌اید که خدمت کنید، اگر خسته‌اید، نمی‌توانید و …. فی‌امان‌الله از زیر قرآن هم ردتان می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان شوشتر تاکید کرد: خدمت به مردم باید سرلوحه کار مسئولان باشد، مسئولی که در شرایط عادی بتواند کار کند و در شرایط سخت ناتوان باشد از گذر از مشکلات چه بدرد می‌خورد؟

وی تاکید کرد: خودتان را فدای دنیای دیگری نکنید، انتخابات نزدیک است در این روزها آنچه بهتر است به هم توصیه کنیم فقط تقوا و توقا و تقواست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر گفت: یکی از ملاک‌های مورد تائید مسئولان برای ما حضور در نمازهای جمعه، جماعت و بین مردم است، مردم حق دارند مسئول خود را در جمع خود ببینند.

وی به فعالیت‌ها در شورای فرهنگ عمومی نیز اشاره کرد و گفت: در شورای فرهنگ عمومی کمیته‌هایی فعال است بزودی برای اعضا و مسئولان کمیته‌ها حکم صادر می‌شود، مسئولان با این مسئولان کمیته‌ها همکاری کنند.

سلیمانی گفت: از این هفته بار دیگر میزخدمت در مصلی نمازجمعه راه‌اندازی شود و مسئولان برای شنیدن مشکلات مردم در کنار آنها حاضر شوند و مشکلات را دنبال کنند.

معاون فرماندار: مسئولان قبل از طرح دعوی از دستگاه‌های دولتی اطلاع دهند

معاون فرماندار شوشتر در این نشست اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی قبل از اینکه در دستگاه قضایی علیه سایر دستگاه‌ها طرح دعوی کنند به فرمانداری اطلاع دهند تا مشکلات خارج از مسیر دستگاه قضا حل شود و به تشکیل پرونده در دستگاه قضا ختم نشود.

حسن کجبافی تاکید کرد: برای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در نظر بگیرید و برای اجرای آنها از الان برنامه‌ریزی شود.

وی ضمن تاکید بر برنامه‌های موجود تا نوروز در شهرستان شوشتر گفت: شوشتر شهری توریستی است، باید توجه داشته باشیم علاوه بر انتخابات که پروسه‌ای بزرگ است باید به فکر ستاد نوروزی باشیم، شهردار شوشتر در این زمینه اقدامات خود را آغاز کرده است این موضوع دنبال شود.

وی به بخشنامه وزارت کشور نیز اشاره کرد و افزود: رئسای ادارات در ورودی اداره خود باید پرچم جمهوری اسلامی را نصب کنند، از طرفی دستگاه‌های اجرایی برای پرداخت بدهی‌های خود به دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز با ادارات کل رایزنی کنند این دستگاه‌ها در شهرستان واقعا مشکل دارند.

خبرنگار: مجتبی نارنج پور

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.