Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 17470
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸ | ارسال توسط :

کلنگ پروژه‌های گردشگری شوشتر زده شد/ مدیر کل میراث فرهنگی: پروژه‌ها محدودیت اعتباری ندارد

شوشترخبر| مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: پروژه‌های میراث فرهنگی در سطح شهرستان شوشتر اصلا محدودیت اعتباری ندارد و از محل اعتبارات ملی و استانی تامین اعتبار می‌شوند. محمدحسین ارسطوزاده در مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های گردشگری شوشتر اظهار داشت: احداث پیاده‌راه بند میزان تا قلعه سلاسل و سامان‌دهی ضلع شمالی پل بند […]

کلنگ پروژه‌های گردشگری شوشتر زده شد/ مدیر کل میراث فرهنگی: پروژه‌ها محدودیت اعتباری ندارد

شوشترخبر| مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: پروژه‌های میراث فرهنگی در سطح شهرستان شوشتر اصلا محدودیت اعتباری ندارد و از محل اعتبارات ملی و استانی تامین اعتبار می‌شوند.

محمدحسین ارسطوزاده در مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های گردشگری شوشتر اظهار داشت: احداث پیاده‌راه بند میزان تا قلعه سلاسل و سامان‌دهی ضلع شمالی پل بند گرگر اظهار داشت: پروژه‌های تعریف شده در حوزه گردشگری است و همه این پروژه‌ها با اولویت اشتغال‌زایی اجرا می‌شوند.

وی عنوان کرد: تلاش شده است که پروژه‌ها تجهیز کارگاه شوند و فعالیت‌هایی که در نوروز برای حضور گردشگر محدودیت ایجاد نکند اجرایی شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان ضمن تقدیر از حمایت‌های گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: با حمایت‌های انجام شده از سوی نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی پروژه بزرگ دیواره غربی سازه های آبی تاریخی شوشتر در دستور کار قرار گرفته است و هفت ماه است که اجرای آن بدون وقفه پیگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: پس از دیواره غربی سایر جداره‌ها، تونل بلیتی و سالن برق نیز در دستور کار قرار گرفته است که پس از دیواره غربی اجرا می‌شود.

ارسطوزاده خاطر نشان کرد: سامان‌دهی محوطه باغ خان، مرمت و حافظت از ۳۰ اثر تاریخی در بافت تاریخی شوشتر نیز در دستور کار است که پس از انجام مراحل مناقصه اجرای آنها به مردم شوشتر اطلاع رسانی خواهد شد.

وی به اقدامات در نظر گرفته شده در بافت تاریخی و محله پل خراطان اشاره کرد و گفت: موزه شهدا و علما در یکی از عمارت‌های این محله تاریخی راه اندازی خواهد شد، استحکام بخشی جداره‌ها و کف‌پوش و مبلمان شهری این منطقه در دستور کار است که اجرا خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: همه پروژه‌ها در حوزه زیربنایی و زیرساخت هستند، تلاش کرده‌ایم تا همه پروژه‌‌ها به نحوی تعریف شود که اولویت نخست اشتغال‌زایی باشد، امید است اجرای این پروژه‌ها باعث حضور سرمایه‌گذاران با خاطری آسوده در شهرستان شوشتر شود.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.