Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 14116
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 08 مارس 2021 - 11:19 | ارسال توسط :

چند طرح محرومیت زدایی در شعیبیه شوشتر به بهره‌برداری رسید

شوشترخبر| چند طرح آموزشی ، عمرانی و فرهنگی در بخش شعیبیه شوشتر به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان کلنگ زنی یا به بهره برداری رسید. فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان یکشنبه شب این طرح ها را شامل سه خانه عالم و ۲ پل روستایی عنوان کرد و گفت: طرح […]

چند طرح محرومیت زدایی در شعیبیه شوشتر به بهره‌برداری رسید

شوشترخبر| چند طرح آموزشی ، عمرانی و فرهنگی در بخش شعیبیه شوشتر به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان کلنگ زنی یا به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان یکشنبه شب این طرح ها را شامل سه خانه عالم و ۲ پل روستایی عنوان کرد و گفت: طرح های مذکور از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و مشارکت برخی دستگاه ها اجرا شدند .

سردار حسن شاهوارپور همچنین به آغاز ساخت هشت کلاس درس در بخش شعیبیه شوشتر اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در برخی مناطق روستایی شعیبیه دبیرستان دخترانه وجود ندارد هشت کلاس درس برای دختران با همکاری اداره کل نوسازی مدارس خوزستان تا پایان سال ۱۴۰۰ در این مناطق ساخته می شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد : ۳۰ سری جهیزیه نیز به ارزش هر کدام ۲۵۰ میلیون ریال از سوی این قرارگاه و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) خریداری و به زوج های جوان اهدا شد .

وی گفت : اهدا بسته های معیشتی ، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و پروژه آبرسانی به برخی روستاها نیز در دستور کار است و تلاش در این زمینه همچنان ادامه دارد .

بازسازی ۲۰ باب مدرسه در بخش شعیبیه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان نیز در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت:در سه سال اخیر و با همکاری بنیاد برکت ۲۰ مدرسه در مقطع دبستان و در روستاهای فاقد کلاس درس در بخش شعیبیه شوشتر احداث شد.

علی قربانی افزود : با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نیز ۲ باب مدرسه دخترانه در مقطع دبیرستان و دبستان در این بخش احداث می شود.

وی ادامه داد : در حال حاضر ۳۵ باب مدرسه در سطح خوزستان به همت گروه های جهادی در حال احداث می باشند.

اجرای طرح آب رسانی به هفت روستای شعیبیه

فرماندار شوشتر نیز گفت:طرح آب رسانی به هفت روستا با مشارکت آب و فاضلاب روستایی ، فرمانداری و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در شعیبیه در حال اجرا است .

حسین پنبه دانه‌پور افزود : براساس برنامه ریزی انجام شده و با مشارکت دستگاه های مربوطه طرح آبرسانی به روستاهای فاقد شبکه آبرسانی در بخش شعیبیه در چهار فاز طراحی و در حال اجرا است که با اجرای این طرح کلیه روستاهای این بخش از آب شرب پایدار بهره مند می شوند.

وی گفت:بازسازی مناطق سیل زده بخش شعیبیه به ویژه منازل ، معابر ، سیل بندها و راههای روستایی در بیشتر مناطق انجام شده است و در دیگر مناطق باقی مانده همچنان ادامه دارد.

شعیبیه از توابع شهرستان شوشتر با جمعیت ۲۲ هزار نفر ۵۸ روستا دارد.


نویسنده : سردبیر | منبع خبر : ایرنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.