Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 16753
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 30 سپتامبر 2022 - 20:15 | ارسال توسط :

پل کنارگذر شوشتر باید اجرا شود

شوشترخبر| نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پل کنار گذر شوشتر باید در دستور کار قرار گیرد و ترافیک در سطح شهر با این پل برطرف می‌شود.پل علامه شیخ شوشتری نیاز اساسی شهر شوشتر برای کاهش ترافیک است، در این زمینه رایزنی‌های زیادی انجام شده است.

پل کنارگذر شوشتر باید اجرا شود

شوشترخبر| نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پل کنار گذر شوشتر باید در دستور کار قرار گیرد و ترافیک در سطح شهر با این پل برطرف می‌شود.

سهراب گیلانی در جلسه ای که با حضور مدیر عامل سازمان باز آفرینی کشور در فرمانداری شوشتر تشکیل شد اظهار داشت: پل علامه شیخ شوشتری نیاز اساسی شهر شوشتر برای کاهش ترافیک است، در این زمینه رایزنی‌های زیادی انجام شده است.

وی عنوان کرد: این پل می‌تواند بخش زیادی از مناطق شهری را از ترافیک رهاکند و بخش هایی از شهر را نیز از بن بست ترددی خارج سازد که این مهم نیازمند دستورات در حوزه اجرا برای این پروژه است.

وی به دیدارش با وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: وزیر راه و شهرسازی با دستوراتی موانع موجود بر راه تامین اعتبار ملی این پروژه را برطرف کرده است و لازم است در اسرع وقت دستورات وزیر در این زمینه اجرایی شود.

گیلانی به مشکلات مسکن مهر شوشتر اشاره کرد و افزود: این سایت باید سامان‌دهی شود و برای سکونت مردم آماده شود، خاکبرداری‌های زیادی در معابر باقی مانده است، مردم در این سایت امکان تردد عادی ندارند، پارک، امکانات رفاهی و پیاده روز و جوی و جدول و… در این سایت اصلا وجود ندارد برای این مهم باید وزارت راه و شهرسازی اقدام کند.

وی به آسفالت معابر در مسکن مهر شوشتر اشاره کرد و گفت: در بخش شرقی آسفالت در حال اجراست و نیازمند سرعت عمل بیشتری است و در بخش غربی نیز نیازمند آن هستیم که با گرفتن پیمانکار سرعت بیشتری به امور داده شود تا قبل از بارندگی‌ها این سایت برای تردد در زمستان آماده شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: برای سامان دهی آب های سطحی در سطح مسکن مهر نیز باید سریعتر عمل کرد و احداث کانال آب بر در هنگام باران در این سایت ضرورت اساسی دارد تا در زمستان امسال شاهد آبگرفتگی معابر در سطح مسکن مهر نباشیم.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.