Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 17437
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ | ارسال توسط :

ورودی شوشتر در آستانه نوروز؛ از میدان امام حسین(ع) تا ورودی نورمحمدی/ تعطیلی موکب شهرداری شوشتر و نقدها به عملکرد عضو روحانی شورای شهر

شوشترخبر| پس از آنکه رسانه شوشترخبر در روز ۳۰ بهمن ماه از ابلاغ نامه انفصال از خدمت شهردار شوشتر به وی خبر داد، رحیم جافری با حضور در ابر پروژه‌های شهرداری مانند لکه‌گیری میدان امام حسین(ع)، ورودی نورمحمدی خودی نشان داد و تلاش کرد بگوید که اتفاق خاصی نیافتاده است. به گزارش شوشترخبر، اَبَرپروژه آسفالت […]

ورودی شوشتر در آستانه نوروز؛ از میدان امام حسین(ع) تا ورودی نورمحمدی/ تعطیلی موکب شهرداری شوشتر و نقدها به عملکرد عضو روحانی شورای شهر

شوشترخبر| پس از آنکه رسانه شوشترخبر در روز ۳۰ بهمن ماه از ابلاغ نامه انفصال از خدمت شهردار شوشتر به وی خبر داد، رحیم جافری با حضور در ابر پروژه‌های شهرداری مانند لکه‌گیری میدان امام حسین(ع)، ورودی نورمحمدی خودی نشان داد و تلاش کرد بگوید که اتفاق خاصی نیافتاده است.

به گزارش شوشترخبر، اَبَرپروژه آسفالت میدان امام حسین(ع) شوشتر نه تنها باعث از بین رفتن ااندک اعتبار شهرداری شوشتر در بین مردم شده است، بلکه به افتضاحی در روزهای پُر گردشگر اسفندماه نیز مبدل شده است.

هنوز مشخص نیست که شهرداری شوشتر دلیل تعللش برای آسفالت این میدان چیست ولی آنچه مشخص است این دست دست کردن‌ها تنها نارضایتی مردم و گردشگران را به دنبال دارد.

تذکرات در این زمینه بارها از سوی مسئولان امر داده شده است، فرماندار سختکوش شوشتر  نیز برای نظارت دو هفته پیش از این میدان بازدید کرده بود ولی این بازدیدها و نظارت‌ها باعث نشد تا حتی اندک تسریعی در روند این پروژه داده شود.

عملکرد بسیار غیرقابل دفاع در حوزه مدیریت شهری در بازه ۱۹ ماه گذشته تاحدی بوده است که مطالبه مردم شوشتر از اجرای پروژه‌های بزرگ به لکه‌گیری معابر شهری تقلیل یافته است، البته این تقلیل‌ تنها به دلیل تناسب خواست مردم با توان موجود در نهادی مانند شورای شهر است، شورای شهری که همه توان تخصصی خود را برای انتخاب شهرداری به کار بست که امروز حتی شورای اسلامی شهر هم برای دفاع از عملکرد شهردار زبان به کام گرفته و صبر پیشه کرده است.

شوشتر در آستانه نوروز غرق در غبار غافل‌گیری توام با کم‌کاری و بی‌تدبیری ناظران در شورای اسلامی شهر است که واقعا روزها و فرصت‌ها را تنها برای جلسه گرفتن و تذکر دادن به شهردار صرف می‌کند، شورای شهری که حتی توان و مجال تذکر به شهردار را برای جمع کردن فضاسازی حداقلی شهر(پرچم‌های دهه فجر) در ایام دهه فجر را ندارد، در ایام شعباینه نیز هیچ فضاسازی شهری انجام نشده است و موکب شهرداری-هرچند با انتقادات زیاد- نیز برچیده شد تا ترمز دستی امور فرهنگی در سطح شهرداری مانند سایر امور کشیده شود.

سئوالی که از کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر می‌توان کرد این است که واقعا بجز اقدامات حداقلی در حوزه فضاسازی شهری و موکب شهرداری شوشتر در ماه‌های گذشته واقعا فعالیت این کمیسیون چه بوده است که این روزها آن هم به تعطیلی کشیده شده است؟ با وجود عضو روحانی در شورای اسلامی شهر انتظارات در این حوزه بسیار بیش از شرایط موجود است، امید است در این زمینه حداقل توجیهات قابل قبولی وجود داشته باشد.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.