Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 12721
  پرینتخانه » تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ | ارسال توسط :

زیرگذر شوشتر بزودی افتتاح می‌شود

اختصاصی هفته‌نامه شوشترنامه| شهردار شوشتر از افتتاح قریب‌الوقوع زیرگذر شوشتر خبر داد و گفت: همه امور بر اساس برنامه از پیش تعیین شده در حال انجام است و امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح این پروژه بزرگ شهرداری شوشتر باشیم. عباس اسکندری‌نیا در گفت و گویی اختصاصی با شوشترنامه در بازدید از این پروژه اظهار کرد: فاز […]

زیرگذر شوشتر بزودی افتتاح می‌شود

اختصاصی هفته‌نامه شوشترنامه| شهردار شوشتر از افتتاح قریب‌الوقوع زیرگذر شوشتر خبر داد و گفت: همه امور بر اساس برنامه از پیش تعیین شده در حال انجام است و امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح این پروژه بزرگ شهرداری شوشتر باشیم.


عباس اسکندری‌نیا در گفت و گویی اختصاصی با شوشترنامه در بازدید از این پروژه اظهار کرد: فاز دوم بتن ریزی این پروژه چند روز گذشته به پایان رسیده است، پیمانکار به‌زودی در این بخش برای احداث جداکننده وسط و احداث پیاده روی کنار اقدام می‌کند و عملاً تعهدات در این پروژه رو به پایان است.

بازدید شهردار شوشتر از زیرگذر شوشتر
بازدید شهردار شوشتر از زیرگذر شوشتر


وی تاکید کرد: پیمانکار زیرگذر شوشتر در آخرین جلسه تشکیل شده با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و… متعهد شده است که احداث جدا کننده وسط، جدول گذاری کنار، بتن ریزی کف پروژه را به همراه نازک کردن جداکننده وسط خیابان کمربندی را حداکثر تا ۳۱ تیرماه انجام دهد و به شهرداری شوشتر تحویل دهد.


این مقام مسئول عنوان کرد: در روند نازک سازی آیلند جداکننده کمربندی تعدادی درخت قطع خواهدشد که به همان تعداد در پارک‌های شهر درخت جدید خواهیم کاشت و با بررسی‌های انجام شده به هیچ نحو امکان جلوگیری از قطع این درختان نبود.

آماده سازی زیرگذر شوشتر در مراحل پایانی
آماده سازی زیرگذر شوشتر در مراحل پایانی


شهردار شوشتر خاطرنشان کرد: آسفالت این پروژه برعهده شهرداری شوشتر است، با سرعت پروژه را آسفالت می‌کنیم و با نصب پایه‌های نور شرایط را برای افتتاح پروژه فراهم خواهیم کرد.

آماده سازی زیرگذر شوشتر در مراحل پایانی
آماده سازی زیرگذر شوشتر در مراحل پایانی


اسکندری‌نیا گفت: در صورت‌جلسه تعهدآوری که با پیمانکار امضا کرده‌ایم قرار است در ۳۱ تیرماه همه تعهدات مشخص‌شده اجرایی شوند و به شهرداری تحویل شود، شهرداری برای اقدامات خود در این پروژه زمان زیادی نیاز ندارد و به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی این مهم را عملی می‌کنیم.


وی تأکید کرد: تلاش داریم تا در نیمه اول مردادماه و یا حداکثر تا دهه دوم مرداد این زیرگذر افتتاح شود، البته این مسئله به پایبندی پیمانکار به تحویل پروژه در زمان تعیین‌شده مرتبط است.

| منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.