Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 13726
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ | ارسال توسط :

راه‌اندازی ساختمان جدید بیمارستان تامین اجتماعی شوشتر؛ کلنگ‌زنی درمانگاه گتوند، تامین تجهیزات و نیروی انسانی اهم توافقات سردار گیلانی با رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور

شوشترنامه| مجمع نمایندگان خوزستان با رئیس سازمان تأمین اجتماعی دیدار و در این جلسه نماینده شوشتر و گتوند توافقات مهمی با این مقام عالی‌رتبه درمان کشور داشت که مشروح این توافقات در ذیل اعلام می‌شود. به گزارش شوشترنامه، در نشست نمایندگان با دکتر سالاری رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور سردار گیلانی با تاکید بر توافقات […]

راه‌اندازی ساختمان جدید بیمارستان تامین اجتماعی شوشتر؛ کلنگ‌زنی درمانگاه گتوند، تامین تجهیزات و نیروی انسانی اهم توافقات سردار گیلانی با رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور

شوشترنامه| مجمع نمایندگان خوزستان با رئیس سازمان تأمین اجتماعی دیدار و در این جلسه نماینده شوشتر و گتوند توافقات مهمی با این مقام عالی‌رتبه درمان کشور داشت که مشروح این توافقات در ذیل اعلام می‌شود.

به گزارش شوشترنامه، در نشست نمایندگان با دکتر سالاری رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور سردار گیلانی با تاکید بر توافقات انجام‌شده بر سرعت بخشی بر اجرای مصوبات و توافقات بر آماده و تکمیل شدن بیمارستان جدید تأمین اجتماعی شوشتر تا پایان سال‌جاری تاکید کرد و این مهم به توافق دو طرف رسید.

در این دیدار تأمین تجهیزات برای این بیمارستان و بهره‌برداری حداکثر تا پایان سال‌جاری به تائید رسید و این مهم نیز به توافقات فی‌مابین اضاف شد.

در این دیدار به آرزوی بازنشستگان شهرستان گتوند برای احداث درمانگاه پرداخته شد و توافق شد تا پایان سال جاری این درمانگاه کلنگ‌زنی شود.

سردار گیلانی بر ارائه خدمات رضایت‌بخش به مردم در مراکز تأمین اجتماعی شهرستان شوشتر و گتوند تاکید کرد که بر این اساس مقرر شد که بر اساس سطح‌بندی وزارت بهداشت برای تأمین نیروی انسانی در مراکز تأمین اجتماعی این دو شهرستان اقدام شود.

از اصلی‌ترین توافقات انجام‌شده سردار گیلانی با دکتر سالاری رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور همانند سایر پیگیری‌ها که همیشه در راستای تأمین زیرساخت و تکمیل تجهیزات تخصصی در مراکز درمانی بوده است، توافق شد که تجهیزات بیمارستانی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند بر اساس سطح‌بندی وزارت بهداشت و درمان تأمین شود، اجرای این توافق از سوی سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند به تغییر محسوس خدمات‌دهی در مراکز درمانی شهرستان‌های شوشتر و گتوند ختم شود.

در این دیدار مقرر شد به درخواست سردار گیلانی نماینده‌ای از سوی سازمان تأمین اجتماعی برای بازدید شرایط موجود به شهرستان‌های شوشتر و گتوند سفر کند، این سفر به‌زودی انجام خواهد شد.

نویسنده : مجتبی نارنج پور | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۲
  1. admin :
    20 شهریور 99

    از جناب گیلانی برای پیگیری این مسائل مهم تقدیر و تشکر می کنم

  2. admin :
    20 شهریور 99

    با تشکر
    سردار گیلانی فرد پرتلاشی است از خداوند می خواهم به ایشان توفیق خدمت بدهد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.