Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 12790
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ | ارسال توسط :

دستگاه‌های اجرایی برای ترمیم سیل‌ بندها منتظر جذب اعتبارات نباشند

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه در بحث احداث و ترمیم سیل‌بندها دستگاهای اجرایی استان ورود کنند، گفت: در این شرایط نمی‌توانیم منتظر اعتبارات بمانیم و در صورتی که اعتباراتی جذب شد قطعاً از این اعتبارات به دستگاه‌ها پرداخت می‌شود. غلام رضا شریعتی، استاندار خوزستان در هشتمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده با […]

دستگاه‌های اجرایی برای ترمیم سیل‌ بندها منتظر جذب اعتبارات نباشند

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه در بحث احداث و ترمیم سیل‌بندها دستگاهای اجرایی استان ورود کنند، گفت: در این شرایط نمی‌توانیم منتظر اعتبارات بمانیم و در صورتی که اعتباراتی جذب شد قطعاً از این اعتبارات به دستگاه‌ها پرداخت می‌شود.

غلام رضا شریعتی، استاندار خوزستان در هشتمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده با بیان اینکه کار اصلی استان رسیدگی به مسائل سیل است، اظهار کرد: مسائل دیگر استان در اولویت‌های بعدی قرار دارند به همین دلیل کار اصلی مسؤولان استان باید توجه به سیل و حل مشکلات آن باشد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد بیشترین رضایتمندی در بین مردم عنوان کرد: فرمانداران نیز باید در جریان ریز مشکلات منطقه خود بوده و آنها را گزارش دهند؛ احساس می‌شود که برخی از فرمانداران با وجود اینکه دستگاه‌های اجرایی در مناطق آنها فعالیت می‌کنند اما خود را کنار کشیده‌اند.

جهادکشاورزی پرداخت خسارت را با سرعت بیشتری انجام دهد

استاندار خوزستان گفت: سازمان جهاد کشاورزی پرداخت خسارت‌ها را آغاز کرده اما انتظار می‌رود به پرداخت خسارت به کشاورزان آسیب دیده از سیلاب اخیر با سرعت بیشتری صورت بگیرد تا این مساله برای ما تبعات سیاسی و اجتماعی نداشته باشد.

شریعتی بیان کرد: اگر مردم تا کنون صبوری کردند به دلیل آن است که مشغول کشت تابستانه هستند و در این زمینه با دولت همراهی کردند اما باید خسارت‌های آن‌ها را زودتر باید پرداخت کنیم.

برای ایمن کردن سیل‌بندها همه دستگاه‌ها پای کار بیایند

وی با تاکید بر اینکه در بحث احداث و ترمیم سیل‌بندها دستگاهای اجرایی استان ورود کنند، گفت: در این شرایط نمی‌توانیم منتظر اعتبارات بمانیم و در صورتی که اعتباراتی جذب شد قطعاً از این اعتبارات به دستگاه پرداخت خواهد شد.

در ادامه این جلسه کیامرث حاجی زاده جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان اظهار کرد: مسأله اول استان مسأله بازسازی مناطق سیل‌زده است که اکنون مناطق زلزله‌زده نیز به مناطق سیل زده افزوده شده است.

وی افزود: به محض اینکه اعتبارات بازسازی مناطق زلزله زده ابلاغ شود، موضوع بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده نیز در قرارگاه مطرح و پیگیری خواهد شد.

مردم در بحث ساخت و ساز ناراضی هستند

جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان با تاکید بر اینکه مهم‌ترین جلسه استان جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده است، عنوان کرد: عدم ارائه گزارش به قرارگاه یکی از مشکلاتی است که سبب شده است نتوانیم گزارشات را به قرارگاه کشوری اعلام کنیم به همین منظور انتظار می‌رودکمیته های ۸ گانه گزارشات خود را به موقع به دست قرارگاه برسانند.

حاجی زاده با بیان اینکه عمده نارضایتی مردم در بحث پیشرفت ساخت و ساز مسکن‌های آسیب دیده از سیلاب و همچنین پرداخت خسارت‌های کشاورزی است، گفت: خسارت‌های کشاورزی ناشی از سیلاب به کشاورزان پرداخت می‌شود تا شاهد مشکلات در این زمینه نباشیم.

| منبع خبر : خوزنامه
برچسب ها
, ,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.