Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 13314
  پرینتخانه » تیتر۱ تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۳:۱۵ | ارسال توسط :

برگزاری دو کنسرت موسیقی رایگان و مجازی در شوشتر

شوشترنامه| رئیس انجمن موسیقی شهرستان شوشتر از برگزاری دو کنسرت موسیقی مجازی و رایگان در شهرستان خبر داد و گفت: این کنسرت ها در صفحات پربازدید شوشتر به صورت لایو و زنده منتشر می‌شود. مرتضی شنبه‌زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با شوشترنامه اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، حضور مردم در قرنطینه […]

برگزاری دو کنسرت موسیقی رایگان و مجازی در شوشتر

شوشترنامه| رئیس انجمن موسیقی شهرستان شوشتر از برگزاری دو کنسرت موسیقی مجازی و رایگان در شهرستان خبر داد و گفت: این کنسرت ها در صفحات پربازدید شوشتر به صورت لایو و زنده منتشر می‌شود.

مرتضی شنبه‌زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با شوشترنامه اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، حضور مردم در قرنطینه خانگی و … انجمن موسیقی شوشتر در نظر دارد تا دو رویداد بزرگ موسیقی برگزار کند.

وی افزود: دو کنسرت موسیقی در سطح شهرستان شوشتر برگزار می‌شود که این کنسرت‌ها بدون حضور تماشاگر است و به صورت مجازی برای استفاده عموم پخش می‌شود.

این هنرمند و استاد آواز تاکید کرد: در شب نخست کنسرت با نام «رودسرود» با اجرای موسیقی پاپ برگزار می‌شود، این کنسرت در تاریخ پنج شنبه ۲۸ فروردین ماه راس ساعت ۲۱ در صفحات پرمخاطب شوشتر پخش زنده می‌شود.

شنبه‌زاده عنوان کرد: در شب دوم کنسرت با نام «خلوتگه آواز» با اجرای موسیقی سنتی برگزار شده و باز هم راس ساعت ۲۱ در صفحات پرمخاطب شوشتر پخش خواهد شد.

وی برگزاری این کسنرت‌ها را در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی در شرایط سخت کرونا عنوان کرد و افزود: هنرمندان در ایام قرنطینه در کنار مردم هستند و برای مردم و پرکردن اوقات آنها این برنامه‌ها را ترتیب داده‌اند.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.